מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
אור היה מהמם וחמוד.
יעקב היה מצוין. אני מאוד מרוצה מהעמידה שלו בזמנים, ממהירות העבודה והוא גם בדק שלא הייתה תקלה נוספת.
ניקוי יסודי של מזגן של חברת Familyline ותיקון תקלה נוספת בלוח הפיקוד במזגן במספרה.
פשוט אחלה בחור! עוד לפני שהוא הגיע הוא הסביר על הבעיה ובירר את הכל בטלפון, היה מאוד מפורט והסביר לי ולאשתי בדיוק מה הבעיה ולמה היא נגרמת וגם נתן לנו טיפים איך למנוע מהבעיה לחזור. קבענו שעה והוא הגיע עוד לפני הזמן שקבענו, רואים שהוא מאוד מקצועי. היה אדיב, ניקה במהירות ובנוסף איתר בעיה נוספת שלא ידענו ותיקן אותה ללא עלות נוספת. לאחר שהוא סיים הוא ניקה את המקום, נותן שירות מעולה!
הוא היה יוצא מן הכלל, הגיע בזמן, היה מקצועי ונתן ממש שירות מצוין! היה ממש מעל ומעבר.
בהתחלה נראה שהכל בסדר והוא וסידר את התקלה. אבל לאחר מכן כשהמזגן המשיך להרעיש היה כבר פחות אדיב ובשורה התחתונה המזגן עדיין מרעיש. היה חסר סבלנות מהפעם השנייה שהתקשרנו אליו, וניסה איזה פתרון מאולתר שכמובן לא עבד (למרות שלטענתו כן). רק כשהזמנתי טכנאי אחר, שתיקן את הבעיה ב-5 דקות ולקח חצי מחיר, הבנתי.
הוא היה בחור מאוד נחמד והיחס היה טוב. הוא תיקן לי תקלה במזגן אחד, במזגן השני הוא אמר לי שהתקלה במדחס ולא כדאי לתקן ולכן קניתי מזגן חדש. כשהגיע הטכנאי השני להתקין את המזגן החדש שנאלצתי לקנות, אמרתי לו שכן ינסה גם הוא לתקן והוא בסך הכל החליף קבל בכמה דקות והמזגן עבד. עכשיו נתקעתי עם שני מזגנים, זה לא נראה לי מקצועי בכלל.
תיקון תקלה בלוח הפיקוד של מזגן מתוצרת on line בן 17 שנה, החלפת לוח הפיקוד ושלט.
חנן הגיע בהתראה קצרה באחד הימים החמים של השנה , איתר במהירות את התקלה והמליץ לתקן ולא להחליף מזגן. העבודה היתה מקצועית מאד, בנוסף ניקה את המסננים של 3 מזגנים נוספים ללא תוספת במחיר.
הוא נתן לי שירות טוב מאוד. הוא היה בסדר, ענייני, מקצועי. הוא הסביר לי מה הבעיה ופתר אותה תוך כמה דקות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.