מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
יניב היה בסדר גמור. הבהיר מראש את העלות לביקור ואת העובדה שלא מכיר את המקרר, הוא כן ניקה את הצטברות הקרח. הוא בדק ואמר שיש תקלה בהפשרה ויידרש כרטיס.
עדי אמר לנו שהמקרר הלך ושחבל לשלם על תיקון שלא יעזור. הוא אמין, נחמד והגיוני.
הוא היה מעולה! הוא היה מאד מאד מקצועי, נחמד והגיע תוך שניה מהרגע שקבענו. בסוף הבדיקה הוא אמר לי שלא שווה לנו להשקיע כסף בתיקון והיה מאד הוגן! אין לי מילה רעה להגיד עליו, הוא היה מקסים, הוגן, אחלה ואני ממליצה עליו :)
הוא היה נחמד ואדיב, המחיר טיפה יקר אבל אני מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.