מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
פירוק ארון קיר, צביעת 2 חדרים, חידוש דק, תיקון סדקים בחומת אבן וצביעתה, ועוד.
היה מעולה! הוא בא בזמן גם כדי לראות את הטעון תיקון ולתת בהתאם הצעת מחיר ואת מועדי תחילת וסיום העבודה האפשריים, וגם כדי להתחיל את העבודה. היה ממש תענוג לעבוד איתו ועם הפועל שהביא. שניהם היו אדיבים, מקצועיים וזריזים. עשו דברים קטנים נוספים ללא עלות, חלקם אפילו מבלי שביקשתי. אם אזדקק פעם נוספת להנדימן, אין לי ספק שאפנה שוב לנתן.
עבודתו הייתה מקצועית, מדויקת ומאוד נקייה. למרות שנאלץ להביא עוד אדם לסיוע, סירב לעלות את המחיר שסוכם. הוא ציין שיתגמל את האיש שהביא על חשבונו. כל הכבוד על מוסר העבודה ועל ההגינות שלו. שאפו.
צביעת שני חדרים, פירוק ארון, סתימת חורים בקיר ותליית מדף.
היה מעולה. אדיב, נעים וממש מקצועי. איחר קצת אבל הודיע מראש והמחיר היה ממש הוגן.
הכל היה מצוין ובסדר גמור. מאוד אדיב, שירותי ונעים. עמידה בזמנים שלו הייתה מושלמת.
הייתה נזילה בחדר הארונות וקיר הגבס התפורר. זו הייתה עבודה מורכבת ומיכאל עבד על זה נורא קשה במשך יומיים, הוא היה צריך לאלתר תחת האילוצים הקיימים ועשה עבודה מדהימה! הוא נתן הצעת מחיר ולמרות שכשהגיע אליי העבודה גבתה יותר שעות ממה שהוא ציפה, הוא לא גבה תשלום נוסף. אני אעבוד איתו עוד פעם ללא ספק.
פירוק ארון בחדר הארונות, טיפול ברטיבות שבקיר ואיטום בכל מיני מקומות בבית.
איציק סופר אדיב. בעל שקיפות והגינות. מאוד מחויב ומקצועי.
פירוק מדפים מתחת לשיש במטבח, החלפת בוכנות בארון מטבח, פירוק ארון קיר גדול בחדר ופינוי הארון.
היה מצוין!, יעקב בנאדם אדיב ומקסים, מקצועי, אמין, יסודי. עשה עבודה מעולה. מומלץ מאוד לכל עבודות תחזוקת ושדרוג הבית!
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, תקתק ועשה עבודה נקייה. אני מאוד ממליץ עליו וסופר מרוצה, גם אקרא לו לעוד דברים אם אצטרך!
תליית טלוויזיה, וילונות ותמונות וכן שיפוץ דירה שכלל צביעת קירות, החלפת PVC לרצפה בחדרי האמבטיה, תיקון והחלפת תריסים, פירוק מדפים, עמודים דקורטיביים, מראה, מתלה כביסה ופנלים כהכנה לפנל פולימר לפרקט. צביעת תחתית אמבטיה, החלפת ברז, תיקונים וכיוון ארונות מטבח.
העסקתי את רון לעבודת תליה במטרה לבחון אותו בעבודה הפשוטה ואם אצא מרוצה במידה סבירה, אעסיק אותו לפרוייקט שיפוץ דירה להשכרה, מה שבסוף קרה. רון היה אדיב לאורך כל הדרך, זמין ורספונסיבי. טוב לעבודות פשוטות וחד-פעמיות ומאפשר את רצונותיך ובקשותיך. עם זאת, היה עליו לתלות את הרוב על קירות גבס. שני מתלי וילונות הספיקו לצנוח לאחר חודש. כשתלה תמונה אחת ניסה פעמיים לקדוח חור על קיר גבס, נוצר חור גדול יותר, ואז עבר לשני חורים במיקום אחר – את החורים שיצר ועליהם התמונה לא תלויה, לא דאג לכסות. את הטלויזיה התקין ללא הספייסרים, מה שגורם לכבלים להידחס ולהימעך כנגד הקיר. בפרוייקט השיפוץ הכנתי עבורו רשימה של כל הפריטים שיש לתקן, עדכנתי מה נשאר לסדר בסיום כל יום, ולמרות זאת, תמיד פיספס משהו ואז זה הפך למשימה ליום למחרת, אפילו דברים שאמר שסיים, בכלל לא ביצע. היו דברים שביקשתי 4 פעמים, ורק אז בוצעו. הזמן שנקבע היה 3 ימים – בפועל הגענו ל6 ימים. בנוסף הוא גרם לי להגיע לדירה בכל פעם "שסיים", מה שגרם לבזבוז הזמן היקר שלי והוצאות. הוא ידע שחשוב לי לסיים מהר, מכיוון שכל יום שלא סיימנו, אני מפסיד כסף על דירה שעומדת לא מושכרת – ועדיין הרשה לעצמו להגיע חצאי ימים ולומר "נסיים מחר, לא נורא" – במקום להפוך את הפרוייקט לעדיפות גבוהה ולסיים בהקדם. הוא שלח לי הסכם מסודר שבו יש את הרשימה של הכלול בפרוייקט כולל תנאים וכו' – למרות שהסכמנו שייקבל את הסכום 50% לפני ביצוע וה50% הנותרים בסיום – המשיך רון בסיום כל יום לבקש סכום "על החשבון" וכי "צריך לשלם לפועלים", בשביל שהפרוייקט לא ייתקע או שארגיש לא נעים מולו, שילמתי לו בסיום כל יום וזה גרם לי לאי נעימות מעבר לאי העמידה בהסכם. כחלק מהעבודה, היה עליו להזיז ארון בגדים כדי שיוכל לצבוע את הקיר מאחוריו ולהסיר את הפנלים. לאחר שבחן את העניין אמר שאין בעיה להזיז. כשהזיז את הארון עם הפועלים הם תלשו וקרעו את הארון לחצי! אמר לי שזה קרה, לא התעצבנתי, אמר שינסה להפוך את ארון 5 הדלתות ל2 דלתות, קרא לי לראות וזה לא נראה טוב ובנוסף היה רעוע – הסכמנו שיפרק את מה שנשאר ויזרוק לזבל. לא חשבתי לבקש ואף לא ביקשתי פיצוי כלשהו על זה ששבר את הארון. אז לא מספיק שהפסדתי ארון, ושלא התנצל בשום שלב, הוא אמר בחוצפה לדעתי ללא הגינות ומוסר בסיסיים, או הבנה בשימור לקוחות, שיפרק ויזרוק את הארון, אבל זה יעלה לי עוד כסף! את ארונות המטבח לא הצליח לסדר, חלקם עקומים ולא נסגרים כמו שצריך, וויתרתי על העניין. כשביקשתי ממנו לדפוק שני מסמרים בסיסיים שמחזיקים את המדפים בארונות, מכיוון שהפלסטיק שלהם היה אכול כבר, ביקש תשלום נוסף. הוא רחוק מלהיות פרפקציוניסט, לאחר שטען שסיים את עבודת צביעת הקירות, לא היה חדר אחד שלא הייתי צריך לבקש ממנו לעשות פיניש, והיו מקומות שלא צבע כלל (מסביב לנקודות חשמל וליד משקופים). את הPVC ברצפה של האמבטיה, הדביק עם חול, מה שיצר בליטות, שגרמו לקרעים לאחר מספר הליכות עם נעליים על האיזורים האלה. לאחר תשלום אחרון וסיום הפרוייקט, אמרתי לו שזה המצב, הוא אמר שהוא לא יגיע, כי אמרתי שהכל סגור מבחינתי כבר. לאחר מכן, "השתכנע" שיגיע, אבל זה יעלה לי עוד כסף, כי הוא צריך לנסוע עד אלי בשביל זה. בסופו של דבר תיקנתי בעצמי, אך זה תיקון עבור משהו שהיה אמור להיות מושלם וחדש לגמרי. כתבתי לו שאני לא מרוצה מאיך שהשאיר את הPVC, רשמתי "רק לידיעה" – מאותו הרגע נהיה לא רספונסיבי. לסיכום, רון יעיל לדעתי בפרוייקטים של עד יום אחד בלבד, לדברים בסיסיים אך לא בניהול פרוייקטים, ניהול זמן או ניהול משימות. הביצוע שלו חלש בפינישים ויש לרדוף אחריו כדי שיבצע משהו כמצופה ברמת גימור מקצועית.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.