מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 37 חוות דעת רלוונטיות
אני מאוד מרוצה! אמר מראש את עלות הביקור. אמר מה עלות התיקון. עשה עבודה טובה.
הוא מעולה סך הכול, מאוד מקצועי, היה זמין לשאלות והגיע למחרת. לגבי עמידה בזמנים, כשקבעתי איתו רציתי להבין פחות או יותר מתי הוא יגיע, הוא אמר בסביבות 12 ובסוף הוא התקשר ב-10:30 ואמר שהוא בדרך.
מדהים! מהתחלה אמרתי לו שאני לא בטוח אם לתקן או לקנות חדש, הגיע לדירה ובדק מה הבעיה, התקשר להסביר לי כל דבר והיה סופר אדיב והוגן.
פירוק מזגן ישן, התקנת מזגן חדש והחלפת כרטיס במזגן ישן.
טוב מאוד.
היה מאוד נחמד! הגיע בזמן, היה אדיב, ניסה לעשות הכל כדי לא להחליף כרטיס והיה הגון במחיר. אין בעלי מקצוע כאלה! ממליץ בחום רב!
היה טוב. ארז היה נחמד מאוד וכשהייתה תקלה חוזרת הגיע מיד, כשהתקשרתי אליו, למרות שכבר היה ערב.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
מקצועי, הגון והכל עם חיוך. מעולה!
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן עילי ישן מחברת תדיראן.
הוא אחלה בן אדם, מאוד נעים, נחמד, עשה עבודה מקצועית ונתן מחיר הגון מאוד לדעתי. המזגן עובד אז אני מרוצה מהשירות.
היה נהדר! מהיר ואדיב. עלה על הבעיה כבר בטלפון, היה מאוד סובלני והסביר לי כל מה שלא הבנתי ושאלתי במקצועיות וסבלנות. שירות מהיר עשה מאמץ רב להוזיל את התיקון. ממליצה בחום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.