מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר של חברת Sharp בעל 4 דלתות וניסיון לתיקון מכונת כביסה של חברת Miele בעלת תוף מעוות בהתנדבות עבור קשיש עיוור ניצול שואה.
דן עמל הרבה שעות על מכונת הכביסה, הלך בשביל הקשיש לחנות לקנות את החלקים, המתין שם הרבה זמן והתאמץ לתקן. בסופו של דבר המכונה לא היתה ברת תיקון אך הוא נתן לקשיש תחושה שיש מי שמתאמץ ונמצא שם בשבילו. בנוסף תיקן לו את המקרר.
מקסים! מקצועי, שירותי ונעים. הוא אמר מחירים מראש, הגיע במיוחד בשעת ערב ועמד במה שהתחייב לעשות. אני שמחה מאוד שבחרתי בו.
השירות שלו היה מעולה!
תיקון נזילה במכונת כביסה מחברת בוש ותיקון דלת מרעישה במקרר מחברת שארפ.
השירות של אפרים היה מעולה, איתר את הבעיה מיד, פירט עלויות של החלקים הנדרשים להחלפה, מה שאיפשר לי לקבל החלטה האם לתקן את המכונה או להחליפה. בנוסף, לאחר שכבר שילמתי לו, נזכרתי שיש בעיה קטנה במקרר. אפרים תיקן את המקרר ללא תוספת תשלום, גם כשהצעתי להוסיף תשלום. השירות שאפרים סיפק לי היה מצוין. מומלץ בחום.
תיקון נזילה במקרר חברת שארפ ובמכונת כביסה חברת קריסטל.
השירות היה מצוין. אני מרוצה ממנו.
הוא היה פשוט מדהים! מקצועי, אמין, לקח מחיר סביר והכל היה מצויין. אין בעלי מקצוע כאלה, אני ממליצה עליו בחום.
תיקון כבל במקרר של חברת שארפ. בנוסף, תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל, כלל החלפת פקק שנפל.
השירות היה הרבה יותר ממעולה, פשוט אין לי דרך להביע, לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה באמת נדיר! הוא דייק בזמן שקבענו ולא הרפה עד שמצא פתרון לבעיה. הוא אנושי, מקצועי ויעיל, מאוד הגון מכל הבחינות . אם היה אפשר לדרג מעל 10, אז הייתי מדרגת מעל!
הוא היה מאוד מאוד נחמד, ניסה לפתור את הבעיה אבל במכונת כביסה הכרטיס נדפק אז לא היה שווה לתקן ובמקרר היה צריך להחליף מאוורר ובגלל שהיה כבר מאוחר ולא יכלנו להזמין הוא הפנה אותי למוקד ההזמנות ואמר שידריך אותי טלפונית איך להתקין את זה לבד. הוא כל הזמן מתקשר ומתעניין איך הולך ואם מסתדר והוא ממש בסדר.
הוא מאוד ישר ואמין. לא לקח הרבה כסף ועשה רושם מאוד חיובי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.