מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
תיקון צינור ניקוז של מקרר בגלל מים שקפאו ואטמו את הצינור.
עבד ברצינות.
תיקון סתימה בצינור ניקוז של מים והוספת גז במקרר חברת אמנה.
הוא היה נחמד וניסה לעזור לי בטלפון. הוא הגיע ופתח אתת הסתימה בניקוז. אמרתי לו שיכול להיות שחסר גז ואז הוא שם ברז מילוי ומילא גז, תוך כדי שהוא קיטר שלא אמרתי את זה בטלפון. לאחר מכן הוא גבה 600 ש"ח, ואמר שהוא לא גובה על ביקור כפול. לדעתי זאת אמירה מוזרה כי מין הסתם הטכנאי מטפל במה שנצרך עד לפתרון הבעיה, ולא גובה מחיר של ביקור נוסף על כל דבר נוסף שהוא עושה תוך כדי הביקור. שאלתי אותו אם גז זה דבר יקר, והוא אמר לי שכן. הוא היה אצלי פחות מחצי שעה. אני מודה שלא התווכחתי איתו על המחיר. לפי דעתי המחיר שהוא לקח היה מאוד יקר. אני מכירה טכנאים ואת המחירים שלהם וחשבתי שהוא סביר כי ככה היה רשום באתר. תוך כדי העבודה נשבר חלק פלסטי קטן. שמתי לב לזה רק לאחר שהטכנאי כבר יצא. לכן, למרות שהבעיה נפתרה, נתתי 9 כציון האיכות, ולא 10, כי היה עדיף אם הוא היה מראה לי את זה בעצמו.
היה מעולה! הוא בא בזמן, הוא תיקן כמו שצריך, וענה בטלפון בצורה מסודרת ויכל להגיד גם לפניי שהגיע מה הנזק ומה העלות ועמד במילותיו. הוא הסביר הכל ולקח מחיר טוב בלי הפתעות.
תיקון קרע בצינור מים במקרר LG, תיקון מדיח לאחר שקיבל מכה והארכת צינורות ניקוז והזנה למדיח.
היה מעולה - מקסים, אדיב, מקצועי ומגדיל ראש.
תיקון של מקרר אשר כלל החלפת מנוע ותיקון של שני מזגנים אשר כלל החלפת צינור ניקוז מים ומילוי גז.
הוא היה מעולה. הוא ראה את התקלה במנוע ולא רצה שהאוכל יתקלקל לכן חזר אחר הצהריים והביא את המנוע. היה ממש עשר מתוך עשר.
הוא הגיע כבר באותו יום, בשעה מאוחרת יחסית. היה מאוד אדיב ונחמד, הסביר הכל ועשה רושם של מקצוען. טכנאי לפניו קבע שהכרטיס של המקרר נהרס ולכן עלי לקנות רכיב יקר בכדי לתקן את המקרר. במקום, בעל המקצוע התקין במקרר חוט מוליך שפתר את הבעיה וחסך לי כסף רב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.