מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
היה אחלה!
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה E15 במדיח כלים של חברת סימנס.
הייתה לי תקלה במדיח במשאבה או בצינור, משהו שקשור למים והוא הסביר לי בדיוק מה לעשות בטלפון בלי להגיע וזה פתר את הבעיה.
היה מצוין! היה יסודי מאוד, הסביר הכל לאורך התיקון, ניקז מים שנכנסו למנוע, חיזק חיבורים רופפים והבעיה נפתרה. הציע להוסיף אטם, אך בגלל המחיר הגבוה של האטם הציע שבינתיים ייקח תשלום רק על התיקון, ורק אם הבעיה תחזור אז יגיע להתקין את האטם ללא עלות ביקור נוספת. היה אדיב ומקצועי מאוד. מומלץ בחום.
השירות היה מעולה!
אביב הגיע לתקן תקלה במדיח סימנס שלנו. התקלה הייתה e15 כלומר הצפה בתחתית המדיח. יאמר לזכותו שניסה תחילה לעזור לי טלפונית להסביר מה אפשר לעשות לבד, אך העדפתי שיגיע מישהו מוסמך. אביב הגיע תוך יום, בזמן שאמר, ותוך 5 דקות סידר את הבעיה מבלי להמציא דברים שלא באמת קיימים. בהחלט אמין ומקצועי.
תיקון מדיח כלים אינטגרלי של סימנס שכלל החלפת דלת מדיח נירוסטה פנימית והחלפת צירים, תחזוקה שוטפת וטיפול בקוד תקלה E15.
מאד שירותי, הגיע ביום שישי בצהרים בקריאה של מהרגע להרגע, נתן שרות מקצועי שכולל הסברים לגבי כל שלב בתיקון, היה אדיב, סבלני ומאד מאד יסודי ומקצועי. מחיר הוגן.
בחור נחמד מאד. הגיע בזמן, פתר לטענתו את הבעיה אבל אחרי מספר ימים התקלה חזרה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.