מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
אבחון תקלה במזגן עילי אינוורטר ותיקונה וכן טיפול במזגן מרכזי.
שירות מצוין! היה אדיב, הגון ולקח מחיר הוגן.
הוא זיהה את הבעיה ואמר שזה כנראה הכרטיס האלקטרוני ולא הקבל כמו שהוא חשב בהתחלה. הוא הסביר שזה יקר להחליף כרטיס ושאפשר להתקין מזגן אחר. הייתי צריך לקבל אישור מהביטוח אז כאן נגמרה השיחה והוא לקח דמי ביקור. השירות היה מאוד מהיר. הוא התקשר בטלפון להתייעץ עם עוד בעל מקצוע שמבין יותר במה שמדובר והוא העביר לי את המידע. לא נפתרה הבעיה, אבל הוא התאמץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.