מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 50 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר של חברת LG שכלל איתור דליפה ומילוי גז.
יהודה בחור מקסים והתרשמנו ממנו לטובה. אפילו בבוקר אחרי הוא התקשר לבדוק שהכול עובד. אנחנו מרוצים ממנו מאוד.
הוא היה נחמד ושירותי, ממש בסדר גמור.
הוא בחור על הכיפאק, ממש נחמד ונתן לי מענה. הוא הגיע, היה מאוד הוגן ואמר שהחלק עם אחריות.
היה בסדר גמור. הוא בדק את המקרר, גילה שהמדחס הלך והיה שקוף בכל התהליך. הוא המליץ מה כדאי לעשות וגבה עבור ביקור.
לא הייתי בבית אבל הוא נתן את השירות והציע או לקנות מדחס חדש או לפנות לביטוח והחלטנו לפנות לביטוח. היה בסדר גמור.
איתור ותיקון תקלה במקרר של חברת LG שכלל חיתוך צינורות ומילוי גז.
אבי היה סבלני ומקצועי, הוא נשאר עד שהמקרר תוקן ועבד כמו שצריך.
היה בסדר .
פצצה, היה ממש אחלה. הוא פירק ובדק את המקרר באופן יסודי ונתן הערכה לגבי התקלה.
הוא הוזמן כטכנאי שני אחרי שטכנאי אחר לא מצא את התקלה, או לפחות חשב שהמקור שלה הוא משתי מערכות מסוימות במקרר ונשארנו ברושם שהמקרר לא עובד. הוא הצליח לאתר את התקלה, מצא שיש כרטיס מסוים שהוא לא תקין, הוא לא יכל למצוא חלק חלופי אבל הוא עשה מאמץ ובסוף הוא ניתק את הכרטיס והתקלה תוקנה. הייתי מרוצה מהיסודיות של האיש ומהיכולות המקצועיות שלו. היה עניין אחד שנגע לעלות העבודה שהייתה לגביו איזה אי הבנה. הוא עבד במשך שעתיים כדי לאתר את התקלה ומבחינתו זה היה סכום שונה מאשר איתור תקלה במשך עשר דקות. זה מעיב על ההתרשמות הטובה, אבל הוא לא כל כך אשם, הוא רק היה צריך להגיד מראש כי הוא מבין מה הדברים שבגללם העלות יכולה להיות שונה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.