מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
איתור ותיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
וואו, משהו לא נורמלי, הזמנתי אותו בסביבות תשע וחצי - עשר, הסברתי את הבעיה במקרר, ב11 הוא כבר הגיע וצ'יקצ'ק איתר את התקלה, פירק אותו ולקח לתיקון. בשעה 16 וחצי באותו יום כבר חזר. השתדל לעשות את זה מהר בגלל שזה מקרר.
איתור תקלה ותיקון במכונת כביסה מחברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אלון היה מעולה מבחינת השירות והיחס שלו. לדעתי המחיר היה בקצה העליון. הוא איתר את התקלה והסביר בכל שלב את הנעשה.
איתור תקלה ותיקון מקרר של חברת אמנה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אני מרוצה עד הגג! הבנאדם לא סתם מופיע במקום ראשון. קודם כל הוא היה זמין לעשות את העבודה, וכשהוא הגיע הוא עבד יפה, בשקט, עשה תיקון מצוין, בדק את כל מה שצריך לפני ואחרי ואפילו נתן לנו הדרכה מלאה בצורה מעולה איך להמשיך לטפל ולתחזק את המוצר בשביל להאריך את חיי המוצר. אנחנו מרוצים! הוא יוצא מן הכלל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.