מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלה בגוף חימום במקרר בעל שתי דלתות של חברת בלרס.
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, תוך שעתיים ביום שישי בבוקר. לצערי לא היה מה לעשות עם המקרר אבל הוא היה מאוד נחמד , מקצועי, הסביר איך להימנע בעתיד מתקלה כזאת והיה זמין אחר כך בטלפון לייעוץ בקשר לקניית מקרר חדש. הוא לקח סכום הוגן לדעתי והייתי מאוד שמחה מהשירות שלו.
הוא היה מעולה, התעקש לפתור את הבעיה ולא וויתר אפילו שהיה קשה לאבחן אותה וגם חיכה לאחר מכן לראות שהכל עובד. זה לא היה פשוט והוא עשה זאת עם המון סבלנות תוך מתן הסברים, הוא גם מאוד נחמד.
היה בסדר גמור. אני מרוצה.
איתור תקלה והחלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג.
היה מאוד זמין, הגיע במהירות, עבד יפה ומסודר והצליח לתקן את הבעיה.
איתור של תקלה במקרר; גוף חימום שמקצר.
הוא היה מאוד מקצועי מאוד, תחילה ניסה לעזור לי טלפונית ולאחר החג גם הגיע בעצמו. הוא איתר שהבעיה היא בגוף החימום ולפי המחיר שציין החלטנו שעדיף להחליף את המקרר. הוא היה ממש על הכיפאק - ישר, אמין ומקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.