מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק, הוא לא פתר את הבעיה כי אמר שעדיף לנו לקנות חדש בגלל שהבעיה בכרטיס. הגיע בזמן, היה מדוייק, נעים ואדיב, ממש אחלה.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
איתור תקלה במשאבה במדיח כלים ובכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה.
בחור נחמד, ישר והגון. הוא איתר את התקלות, ייעץ לנו שלא לתקן את המדיח כיוון שזה לא משתלם. את המכשיר השני החלטנו אנחנו שלא לתקן.
היה בסדר. הוא הגיע מהר, פתח את המדיח, בדק מה הבעיה ואמר מה צריך לעשות. החלטתי לא לבצע את התיקון כרגע.
היה מצוין! הגיע בזמן ונתן יחס טוב. לקח עלות ביקור.
היה בסדר גמור. הוא איתר את התקלה אבל בסוף החלטנו לא לתקן. הוא הגיע בזמן והיה יסודי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.