מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הזמנתי את ליאור לבדוק מזגן שלא מקרר. הכרטיס שלו התקלקל ולאחר שליאור בירר עם החברה, התברר שלא מייצרים יותר כרטיסים מסוג זה והמזגן לא ניתן לתיקון. ליאור הגיע בתוך זמן ממש קצר. נתן שרות מעולה והיה מאוד הגון.
הוא היה בסדר גמור, היחס היה בסדר, אבל הוא איתר את התקלה ולא את המקור שלה. הוא אמר שהמזגן לא תקין וצריך להחליף אותו וכשהגיע טכנאי אחר להתקין מזגן חדש, הוא טען שהתקלה במזגן הייתה אחרת.
היה מעולה, הוא ממש ממש נחמד.
איתור תקלה ומילוי גז במזגן עילי 1.5 כוח סוס של חברת סאגה.
המזגן לא קירר, פאש הגיע ועשה בדיקה מקיפה של לחץ הגז ואיתור דליפות. עשה מאמצים כדי להבין את הבעיה והסביר בפירוט על אפשרויות הפעולה. לא נמצאה דליפה משמעותית ולבסוף החלטנו על מילוי גז. פאש היה מסביר פנים ויסודי, תודה!
הוא הגיע פעמיים. בפעם הראשונה הוא רק מילא את הגז כי המזגן רק הוציא רוח. אחרי מספר ימים ניסיתי להפעיל והמזגן לא פעל. הוא בא, בדק ואמר שיש דליפה מאוד רצינית ואין אפשרות לתקן, שהתיקון יעלה יותר ממזגן חדש. הוא החזיר לי כסף כך ששילמתי רק את עלות הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.