מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 21 חוות דעת רלוונטיות
צחי בחור מקסים, הוא בדק וניסה לתקן אך, לא הצליח כי התנור ממש ישן.
מגיע לו את הדירוג הכי גבוה! הוא היה מקסים, הגיע בזמן, ניסה לפתור את התקלה ואחר כך הגיע שוב והביא חלק אחר. התנהג בנעימות ואמינות ונתן הסברים בסבלנות. הוא ממש אחלה, מקסים!
חווית שירות אמיתית! ערן היה אמין, נעים, אומנם לא פתר את הבעיה, אבל בהחלט עשה מאמץ בכדי לפתור אותה. לדעתי המחיר שלקח היה קצת יקר.
לירון טען שמקור התקלה הוא במאוורר של המקרר, הוא החליף את המאוורר וגבה ממני כסף עבור החלק. בסופו של דבר התברר שהוא טעה והתקלה הייתה בכלל בכרטיס האלקטרוני. המקרר עדיין לא עובד טוב ולכן לא הייתי מרוצה מהשירות של לירון.
הוא היה מאוד נחמד! הוא אפילו ביקש סליחה שלא ביקש סרטון לפני שהגיע כדי לחסוך לי את העלות של הביקור.
הוא היה בסדר, גבה סכום סימלי בעבור הניסיון, אך לבסוף הוא לא הצליח לאתר את הבעיה.
יכול להיות שהוא איתר את הבעיה אבל אני לא כל כך מרוצה מאיך שהוא תפקד. אני מרגיש שסתם שילמתי כסף, יכול להיות שבצדק ויכול להיות שלא אבל בסופו של דבר העבודה שהוא עשה זה לתת לי חוות דעת ולא יותר מזה. הייתי מצפה שהוא יעשה עוד משהו מעבר לזה ושהוא ייקח את המינימום של עלות ביקור.
איתור תקלה ונסיון לתיקון תנור אפייה בילד-אין של חברה ווירפול.
אלון היה ממש מקצועי וסבלני. הוא בדק, איתר את הבעיה, אמר שזו תקלה בחלק האלקטרוני של התנור ושהכרטיס זיכרון התקלקל. הוא אמר ביושר שלא כדאי לי לתקן אלא יותר משתלם לקנות חדש. הוא אפילו לא גבה תשלום על הביקור!
הייתי מאוד מרוצה מהשירות, הוא בדק ובירר לפני שהגיע על הדגם והמנגנון של המדיח. הוא היה אצלי שעתיים כדי לאתר את התקלה, הוא בדק הכל ובסוף שם חומץ לניקוי האבנית. זו מכונה מאוד ישנה. הוא היה מאוד נחמד ולקח פחות מעלות ביקור כי לא הצליח למצוא את התקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.