מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת מזגן מיני מרכזי שלא מחמם, איתור התקלה ומילוי גז.
היה מצוין!
בדיקה מדוע המזגן לא מחמם. זיהה את התקלה כדליפת גז וייעץ לנו לגבי האפשרויות לתיקון או לרכישת מזגן חדש (המזגן שהתקלקל בן 13).
היה מעולה! הגיע בזמן (אפילו הקדים), בדק את מקור הבעיה והמליץ שלא לתקן בגלל גילו ומצבו של המזגן. התייעצנו איתו לגבי מיקום למזגן חדש ולגבי סוגים והוא סייע מאוד והמליץ גם על חנות לרכישה.
הזמנתי אותו בעקבות מזגנים לא מחממים. הוא הסביר לי איך מזגנים עובדים ותידרך אותי מה אני צריך לשנות. הוא עבר איתי חדר חדר, לימד אותי דברים שלא ידעתי על מזגנים. הוא נחמד מאוד, אני ממליץ עליו בהחלט.
בן אדם נעים, מקצוען ואמין.
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
הוא הגיע בגלל תלונה שהמזגן חלון לא מחמם רק מקרר. הוא בא, בדק וגילה שהסיבה לתקלה היא שהכפתורים שאיתם מסובבים עם האצבעות את החם והקר שהכפתורי פלסטיק שחוקים ובגלל זה ששמים על חם זה על קור זה לא מראה מה אתה שם. הוא החליף אותם (לא היה אורגינל) אבל זה מזגן ישן ואני לא מצפה שיהיה. הוא אמר שאם יהיה הוא יעבור ויביא לי . הוא גם פירק את המסנן וניקה אותו.
השירות היה מקצועי לחלוטין! שירות מבחינה מקצועית 10! מבחינת הזמנים הוא היה בסדר גמור. מבחינת המחיר אני רוצה להגיד שאולי זה בעיה שלי שמגיע טכנאי הביתה וגם אם הוא לא עושה שום דבר הוא גובה סכום כסף. דעתי הפרטית שמישהו מגיע אלי ולא עושה שום דבר זה לא בסדר לגבות סכום של 150 - 180 ש"ח אבל רוב בעלי המקצוע גובים על זה שהוא בזבז זמן ודלק ולכן הוא אומר שמגיע לו. אני לא מדבר על יאיר אני מדבר באופן כללי. יאיר גבה 150 ₪ מבחינת הנורמה זה בסדר מבחינתי זה לא בסדר בגלל שאיש מקצוע לא צריך לקחת יותר 80 - 70 ש"ח גם אם לא עשה. אני יוצא נגד כל בעלי מקצוע שמגיעים הביתה וגובים על הביקור 180 ₪. לגבי הסטדנטרט המחיר היה הוגן לחלוטין. הוא גם בא ועשה דברים הוא פירק וזה הוגן לחלוטין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.