מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
היחס והשרות שקיבלתי ממנו היו מצויינים, הוא הגיע אליי תוך עשר דקות וסך הכל הייתי מרוצה מכל השרות שלו וגם מהמחיר.
היה מצוין! הוא מאוד זמין, הגיע פעם אחת לבדוק ואז שוב לתקן, נתן יחס מעולה ואנחנו מרוצים ממנו.
בדיקה מקיפה במקרר של חברת סמסונג. הטיפול כלל תיקון כרטיס אלקטרוני ומאוורר.
מאיר הכי מקסים בישראל! בחיים לא היה אצלי בעל מקצוע כזה מקצועי עם שירות כל כך טוב. הוא באמת בן אדם חבל על הזמן, מגיעים לו כל הקומפלימנטים, הוא פשוט הצלחה!
ביום שישי בשעה שלוש אחה"צ התגלתה תקלה במקרר וזה לא נעים להיתקע עם מקרר מקולקל למשך כל הסוף שבוע! יצרנו קשר עם עדי לגבי העניין. למרות שהיה כבר מאוחר וזה לא שעות עבודה עדי היה עם לב גדול עשה מאמץ והגיע לבדוק את המקרר. עדי אדם הגון מאוד וישר וכאשר ראה שיש קשר קל בין הבעיה הנוכחית לבין הבעיה שתיקן אצלנו בעבר החליט שהוא לא גובה מאיתנו תשלום. חשוב לציין שאנחנו לא יכולנו לדעת מה הייתה הבעיה ושאם עדי היה רוצה הוא היה יכול להגיד שזו בעיה חדשה במקרר ולגבות מאיתנו תשלום עבור התיקון. כיף לפגוש אנשים ישרים אדיבים ומקצועיים כמו עדי!
הוא היה ממש בסדר גמור. הוא היה נחמד, אדיב ומקצועי. הכל היה טוב!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.