מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
חנן היה ממש מעולה, לא היה אפשר לסדר את התנור.
היה מעולה! מרוצה מאוד. צחי לקח את הכרטיס למעבדה, החזיר אותו אחרי כמה שעות, אמר שאין אפשרות לתקן אותו ולקח עלות ביקור בלבד.
שירות מעולה!!!
היתה לי תקלה בכרטיס של התנור והזמנתי את דן לבדוק את הבעיה, דן לקח את הכרטיס לבדיקה אצל כמה מומחים ובסופו של דבר הוא אמר שהכרטיס מושבת ולכן יש צורך בקניית כרטיס חדש, בנוסף דן אמר לנו שכרטיס חדש + עבודה זה עלות גבוהה בסדר גודל של תנור חדש ולכן המליץ לקנות תנור חדש ולא כרטיס חדש, דן נתן שירות מעל ומעבר וכמובן מחיר סטנדרטי ורגיל על הביקור. שירבו טכנאים כמוך!
בדיקת כרטיס אלקטרוני בתנור אפייה ישן מחברת סאוטר.
הוא היה מצוין! הגיע בשעה שקבענו בדיוק, ניסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר ובסופו של דבר החלטתי לא לבצע את התיקון כי התנור מאוד ישן, אבל הוא היה ממש בסדר גמור.
הוא מאוד נחמד, הגיע בזמן ואיתר את התקלה, הסביר שזה לא נראה שאפשר לתקן את הכרטיס וצריך להחליף את הכרטיס, שלח בכל זאת למעבדה ששם אמרו לו שהמחיר לתיקון יותר גבוה ממה שאמר לפני. בסוף החלטתי לא לתקן.
הוא היה מעולה!
מאוד מרוצה מרז! כבר בטלפון הוא אבחן את הבעיה ונתן הצעת מחיר. הגיע כבר למחרת, בדק את התנור בצורה יסודית והוציא את הכרטיס. שלח אותו כבר באותו היום למעבדה לתיקון, כבר למחרת החזיר והתקין אותו והתנור חזר לפעול כרגיל. מאוד נחמד ומקצועי. מומלץ בחום!
החלפת גוף חימום ובדיקת מעבדה לכרטיס פיקוד של תנור ווירפול.
ערן היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד והייתי מרוצה.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הוא אמר שלא שווה לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.