מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
שמעון היה בסדר גמור, הוא הגיע פעמיים, אבל הבעיה לא נפתרה. הוא לא רצה לקבל כסף ונתתי לו בכל זאת.
בדיקה של מדיח כלם מדגם בלומברג. כרטיס אלקטרוני מדיח בלומברג
הוא היה בסדר גמור. ניסה להתמודד עם תיקון של בעל מקצוע אחר אבל בסוף החלטנו כי עלות כרטיס אלקטרוני חדש היא חקרה מדי עבורנו ולא ביצענו איתו את המשך התיקון. סך הכל היינו מאוד מרוצים ממנו, הוא היה מאוד הוגן ואדיב ולקח עלות ביקור סבירה על הבדיקה...
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג כלל בדיקת נזילה והחלפת כרטיס אלקטרוני.
שירות מקסים ואדיב! הגיע בזמנים סבירים, הוא הגיע אליי שלוש פעמים, בכל פעם ניסה לתקן את הנזילה ללא הצלחה. התקשר ביוזמתו כדי לתאם איתי ולא הייתי צריך לרדוף אחריו. בעיה אחת הוא פתר על ידי החלפת הכרטיס אלקטרוני אבל את הנזילה בסוף לא הצליח לתקן שזה היה קצת מאכזב, אבל אני לא יודע אם מישהו אחר היה מצליח לתקן את זה. אחרי זמן קצר גם הכרטיס החדש (שלא היה חדש אלא משוקם) התחיל לעשות בעיות. בסופו של דבר אפשר לומר שהתיקון נכשל. אבל לזכותו ייאמר שהוא הזהיר אותי שזה עלול לקרות, ומלכתחילה אמר שאולי עדיף לקנות מדיח חדש במקום לתקן מדיח בן עשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.