מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, הגיע ובדק כמה דקות. הייתה בעיה של כרטיס, הוא המליץ לא להחליף כי זה מחיר יקר. הוא היה בסדר גמור.
בדיקה עבור מכונת כביסה שהכרטיס הראשי התקלקל מחברת וורפול.
הוא היה נהדר, התקשרתי אליו ותיארתי את הבעיה בטלפון, תוך שעה וחצי הגיע, הסתכל ונתן ייעוץ. הוא נתן מענה אמין לבעיה שלי ואני מאוד מרוצה.
בהתחלה היה אצלנו טכנאי אחר שאמר שצריך להחליף את הכרטיס במחיר גבוה. לא הייתי בטוחה אז הזמנתי את רותם, הוא אמר שבאמת צריך לקחת את זה לפ"ת ולהחליף, אבל נקב במחיר הרבה יותר נמוך. הוא היה יותר מבסדר, הוא אמר שההחלפה תקח יום וחצי אבל כשהוא הגיע לבית של אמא שלי וראה שזו אישה מבוגרת עם מטפלת הוא עשה את זה על המקום - נסע, חזר, התקין וראה שזה עובד. בערב המטפלת ניסתה להפעיל וזה לא עבד. התקשרתי אליו והוא הגיע מיד ואמר שמשהו אחר נשבר, ושהוא לא יכול היה לזהות את זה בלי הכרטיס, ושאין טעם לתקן. מאחר והוא לא אמר את זה מראש, הוא רצה לקחת על עצמו את כל התיקון! לא הסכמתי לזה, אז הוא אמר שהוא יקח כסף רק על הביקור. כשאמרתי שזה לא הוגן אז הוא אמר שכסף צריך להרוויח ביושר. הוא היה מעבר לישר והוגן, לא ראיתי דבר כזה.
הוא היה מעולה! הוא מקצועי, ישר, סבלן, נתן לי לשאול שאלות וענה עליהן, המחיר היה הוגן, נתן חשבונית והכל נעשה כפי שצריך. הוא בדק את הכרטיס האלקטרוני במכונה אבל מאד יקר להחליף אותו, אז בסופו של דבר הוא לא תיקן והוא גבה תשלום רק על הביקור.
בדיקת אפשרות תיקון כרטיס במכונת כביסה מחברת ווירפול.
הוא היה בסדר גמור, מאה אחוז. המליץ לי לא להשקיע ולקנות מכונה חדשה כי התיקון לא שווה את הכסף והקשבתי לעצתו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.