מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הוא איחר בכמה שעות, הגיע ואמר שלא כדאי לתקן. מאוחר יותר, התקשר להגיד שאפשר לתקן את הכרטיס אך אני בחרתי שלא וקניתי מקרר חדש.
שידר אמינות, אדם מאוד נחמד, אני מרוצה.
עדי היה ממש סבבה, הגיע מהר ועשה את העבודה. הוא אבחן את מקור הבעיה ואמר שצריך להחליף כרטיס. לא נעזרתי בו לתיקון בסוף בגלל שהמקרר יחסית חדש ומכיוון שעלות כרטיס הוא יקר יחסית העדפתי ליצור קשר עם היבואן הרשמי. הייתה שקיפות מצדו מההתחלה ותיאום ציפיות כך שהוא עלה על הבעיה ועשה את עבודתו כנדרש.
החלפת כרטיס למקרר של חברת שארפ ובדיקת תנור של חברת אלקטרה.
הוא היה אחלה, ממש טוב. היה זמין, הגיע מהר ותיקן את מה שצריך. המחיר היה סביר בעיניי.
בסדר אבל לא פתר את הבעיה וגבה תשלום על ביקור. הטיפול היה דחוף לי, הוא הגיע מיד ואפילו הזיז לקוח אחר בשבילי.
בא לבדיקה של המקרר בזמן כמו שקבענו, לא היה לו את החלק שצריך להחליף במקום והיה צריך להזמין. אמר לי שאצטרך לשלם שוב על הביקור אז העדפתי להביא בעל מקצוע אחר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.