מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 24 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור אבל יקר לדעתי.
הוא היה בסדר גמור, ממש על הכיפאק. הוא בדק את המדיח וקבע שצריך להחליף את הכרטיס, זה כבר לא היה שווה את העלות אז לא המשכנו עם התיקון.
איש מקצוע מהמעלה הראשונה, רציני, שירותי ומאוד נחמד. ממליצה מאוד.
הוא קבע שאין סיכוי לתקן מדיח, כי הלכה המשאבה. הוא לקח סכום על הביקור רק מעט קטן יותר מהסכום שלוקחים על תיקון. אולי המחיר הגיוני לביקור אבל הרגשתי שזה יותר מדי בשביל קביעה שהכל הלך... הוא התעסק עם הדברים די הרבה זמן , פירק את המדיח, הרכיב מחדש... ביקשתי לפחות לפנות את המדיח המקולקל, אך נאמר לי שאין לו כח לעבודה פיזית.
היה בסדר. הוא אדם מאוד נחמד, עשה רושם מקצועי, בא מהר והיה זמין - שזה חשוב. לא הייתה תקלה בסופו של דבר, אבל אם אני אצטרך שירות בהחלט אני אזמין אותו שוב.
שירות בסדר גמור. היה עמוס אבל השתדל להגיע, הגיע פלוס מינוס בזמן שקבענו. עשה בדיקה אבל לא היה אפשר לתקן, הציע פתרון מסוים אבל בחרנו להחליף את המדיח בסוף.
הוא הגיע אליי בזמן, הוא נחמד מאוד. הוא ראה איפה הבעיה אבל אמר שעדיף לנו להחליף את המדיח כי עלות התיקון גבוהה. כששאלתי אותו אם בכל זאת הוא יכול להחליף, הוא בדק וגילה שהוא לא יכול להשיג את החלפים של המכונה כי זה כבר די ישן. הוא ניסה לעזור ולתת מענה.
יעקב היה מקסים, הוא הגיע ובדק את המדיח בצורה מאוד מקצועית, אמר שיש תקלה בכרטיס ועלות התיקון תהיה גבוהה אז החלטתי שלא לתקן בסוף. הוא היה מאוד נחמד ואדיב ולקח מחיר הוגן בעבור הבדיקה.
קיבלתי שירות מצוין, התיאום איתו היה קל ופשוט, הגיע בדיוק בזמן. עשה כל שביכולתו לפתור את הבעיה (כולל טיפול בבעיות משיקות כמו סינכרוני ארונות סמוכים). כאשר אמרנו נואש, השקיע את הזמן בהדרכה שלי על איזה מכשיר חדש לרכוש ואיך להתקין באופן אופטימלי. אדיב, אמין ומקצועי. אשמח לעבוד איתו שוב.
הוא היה מאוד נחמד, בסדר גמור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.