מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 78 חוות דעת רלוונטיות
היתה התקלה D13, שלחתי לו את המספר תקלה, הגיע ובדק את המדיח, אמר שצריך להחליף כרטיס ושאני אעשה את השיקול שלי, העדפתי לקנות מדיח חדש.
הוא הגיע לתקן את המדיח אבל עד שהוא בא התקלה הסתדרה. היה מושלם! הוא היה אדיב, נתן שירות מעולה ולא גבה מחיר גבוה לדעתי.
היה מקסים, מדהים. עשר מעשר. הגיע לפני הזמן.
הוא בא, היה נחמד ונתן את הדין על המדיח. הוא גם הגיע במהירות.
הוא הגיע ובסוף הכל היה בסדר.
הוא היה אמור לתקן מדיח כלים אבל אמר שלנוכח התקלה עדיף לא לתקן כי המחיר יהיה כמו לקנות חדש. הוא היה מאוד הוגן.
היה אחלה ממש! הוא מעולה.
היה בסדר גמור! ספי בדק את המדיח עד שווידא שהוא עובד כראוי. היה סבלני ואדיב מאד.
יצא פשוט תענוג לקבל כזה שירות. הוא הגיע וחיכה לי עוד שאחזור מהעבודה ל10 דקות. לקח רק על הביקור כי גילינו לצערנו שהמוצר הרוס מאכילה של עכברים.
כרמל היה חצי כח. הוא לא הצליח לתקן אז הוא אמר שהוא יזמין לי חלק ואז הוא התקשר לומר שלא משיג את החלק. הוא גבה על ביקור למרות שלא תיקן. הרגשה שלי שהוא לא היה מקצועי. בחור נחמד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.