מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
קובי ביקר וקבע שיש להחליף את הכרטיס, ואני החלטתי שעדיף לי לקנות מייבש חדש. אני מרוצה מהשירות ומהאמינות; הכול היה בסדר גמור!
לאחר הפסקת חשמל המייבש לא חזר לפעילות. אלון קבע שגוף החימום הלך, ועל אף שכבר הייתי קשורה אל המייבש העדפתי שלא לתקן אותו. המחיר שאלון גבה על הביקור היה סביר לטעמי והוא היה נעים וחביב. באותו יום הלכתי לקנות מייבש חדש והתייעצתי איתו טלפונית; הוא ענה בחביבות וסייע לי לבחור דגם מתאים.
הגיע מהר ותיאם זמן בצורה נוחה. היה מקצועי, מסביר באופן ברור מה התקלה והוגן בזה שהמליץ לא לתקן וגבה רק את עלות הביקור.
תיקון מייבש כביסה מתוצרת LG ובדיקת עוד שני מכשירים עבורי.
פרדי היה אדיב ומקצועי. אני מרוצה מאוד.
רז היה מאוד שירותי וייעץ טלפונית לפני ההגעה על בעיות אפשריות וסיכויי ההצלחה של תיקון. הוא הגיע מהר מאוד, עלה על הבעיה מיד ותיקן אותה לשביעות רצוננו.
מדיח כלים סאוטר שדרש רק ניקוי ובאותה הזדמנות טיפל גם במייבש כביסה מתוצרת מילה בדק אם יש סתימה מקומית וגם שחרר אותה.
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון! הכל בסבר פנים יפות ובתשלום של ביקור אחד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.