מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 57 חוות דעת רלוונטיות
הוא מאוד נחמד והגון. הוא הגיע פעמיים או שלוש, עד שהבין האם הבעיה תיפתר ולזכותו הוא לקח תשלום על ביקור ולא גבה תשלום נוסף.
היה בסדר גמור אך קצת יקר בעייני. בסוף לא בוצעה עבודה כי עלויות התיקון היו גבוהות ולא היה משתלם לתקן.
קובי היה בסדר גמור. הוא מצוין ומאוד מקצועי. הוא אמר לי בדיוק מה הבעיה ויידע אותי שיכול להיות שהתקלה תחזור בעתיד. בכל מקרה אני יודע שאני אעזר בו בפעם הבאה.
הוא היה פשוט מעולה בכל - בשירות, בממשק ובמחיר.
תיקון מקרר מחברת סמסונג כולל בדיקה יסודית, איתור דליפת גז ומילוי גז.
הוא פנומנלי! לא רק שביקש את הפרטים לפני כדי לקבל תמונת מצב מלאה אלא הדבר המדהים היה שהוא התקשר פעמיים לאחר מכן כדי לברר אם הכל תקין ועובד. הדאגה הזו נגעה לליבנו.
הוא נחמד ומקצועי. אבל הוא בדק שתי דקות את המקרר והביא כמה אופציות של תיקון אבל אף אחת מהאופציות לא הייתה טובה.
הוא בחור נחמד, עבד כמו שצריך והכל היה בסדר, הוא מאוד ישר.
הגיע לבדיקה וגבה מחיר על ביקור.
הוא היה 100 אחוז, בדק את המקרר ואמר שלא שווה לתקן אותו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.