מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 71 חוות דעת רלוונטיות
נדיר אומנם עשה את כל המאמצים בכדי לפתור את הבעיה, בדק ביסודיות, שלח את הכרטיס למפעל, אך בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה והמחיר שלקח היה קצר יקר לדעתי.
הוא היה זמין, נתן שירות מהיר ומקצועי. הוא עלה על התקלה מהר ואני מרוצה ממנו.
עדן היה מאוד מקצועי, הוא בדק את המקרר, עלה על הבעיה והסביר לי את תהליך התיקון והעלות המשוערת.
היה בסדר גמור!
שירות מעולה!!!
היה בסדר גמור. הוא לא החליף את הכרטיס כי לא היה לו את הסוג.
הוא היה מצוין. הוא הגיע וראה שיש בעיה בכרטיס והמליץ לקנות מקרר חדש. הוא היה ממש אחלה ועזר לנו המון בבחירת מקרר חדש.
הוא היה פה פעמיים וניסה הכול, בדק את המקרר וראה שהכרטיסים נשרפו, לבסוף נאלץ להספיד את המקרר. הוא הוריד לי מהמחיר של הביקור ובפועל גבה פחות מביקור אחד, אדם ישר והגון.
קובי היה פנטסטי! הוא הבין את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, הוא היה מאוד כנה וללא ספק השתלם לי לקחת אותו! מומלץ!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.