מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה!
מבחינת שירות, הגעה בזמן וכל השיח מולו היה בסדר. למרבה הצער מקצועית הוא שגה. הבעיה הייתה שהמקרר לא קירר בגלל הצטברות קרח. הוא טען שמערכת ההפשרה תקינה ושיכול להיות שזה נובע מבריחת גז וזה משהו שהוא לא יודע איך לבדוק. שאלתי אם זה יכול להיות בעיית כרטיס בקרה ואמר שלא. המקרר לא תוקן. בסופו של דבר הזמנתי טכנאי אחר שטען שזו בעיית כרטיס בקרה. הכרטיס הוחלף והמקרר חזר לעבוד תקין.
המקרר הפסיק לעבוד בחמישי בלילה, אבנר הגיע בשישי ובדק את המקרר, הוא אמר שכנראה צריך להחליף את הכרטיס אבל יש עדיין אחריות על המקרר ועדיף ליצור איתם קשר. אח"כ שלח לי תמונות וסרטונים שאני אדע מה צריך לעשות שם.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.