מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה! הוא אדיב ונחמד. לצערי לא יכל לפתור את התקלה ולקח רק עלות ביקור.
נדיר אומנם עשה את כל המאמצים בכדי לפתור את הבעיה, בדק ביסודיות, שלח את הכרטיס למפעל, אך בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה והמחיר שלקח היה קצר יקר לדעתי.
אהרון בדק את המקרר בצורה יסודית ואמר שהבעיה היא בכרטיס, אבל החלטנו בסוף שלא לתקן.
עבד בצורה מקצועית, בדק את הגז ואת התעלות כדי לבדוק שאין קרח. ואמר שהמדחס הלך ויש בריחת גז. ולא משתלם לתקן ועדיף לקנות מקרר חדש. נתן תשובה מספיק מספקת. נכנס עם חיוך ויודע את העבודה!
הוא הגיע אליי ועשה בדיקה למקרר, אמר שלא כדאי לתקן כבר מכל מיני סיבות, הסביר לי בדיוק מה הבעיה ואני הסכמתי איתו, הייתי מאוד מרוצה מהשירות שנתן לי.
הוא בחור מאוד מקצועי, נחמד ורציני. הוא הגיע לבדוק את המקרר אבל הוא היה קפוא אז לא הצליח לפתוח אותו, הוא הסביר לי פשוט להפשיר את המקרר ואם התקלה חוזרת על עצמה הוא יחזור לבדוק.
אשר אחלה גבר! הוא הסביר לי על התקלה וניסה להוסיף גז בניסיון להאריך את חיי המקרר אך לצערי התקלה לא נפתרה. הוא היה באמת מאוד נחמד, מקצועי וגבה מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.