מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 26 חוות דעת רלוונטיות
אביב היה בסדר גמור, בסוף לא הייתה תקלה והוא הסביר מה בדק, אבל הסכום שגבה היה יקר לדעתי.
היה אחלה ואפילו הקדים.
הוא עבד במשך כמעט שעתיים, השקיע המון מאמץ. חשבתי שהבעיה בגוף החימום והסברתי לו לפני הביקור בדיוק מה צריך ומה סוג התנור, הוא נסע במיוחד להביא את התרמוסטט איתו ובסוף התברר שזו בכלל לא התקלה. הוא היה אדיב, חברותי, ידע מה לעשות, הוא היה מאה אחוז.
הוא היה בסדר גמור, אני לא זוכרת את הבעיה שהיא פירט בפני אבל הוא אמר שלא שווה לתקן את התנור בשל המחיר היקר ועדיף לקנות חדש.
הוא איש מקסים, עשה עבודה מצוינת, הוא המליץ לי לא לתקן אותו ואהבתי את זה שהוא היה ישר איתי.
לאביב התקשרתי לצורך בדיקה של תנור אפייה. הוא הגיע, בדק את התנור ואמר שאין תקלה.
החלפת בולמים במכונת כביסה ובדיקה לתנור אפיה של סימנס.
בוריס היה מצוין, עשה עבודה טובה ופתר את התקלה. אמר מראש מה תהיה העלות והגיע בזמן שקבענו.
בדיקה לתנור אפייה של חברת סימנס שהפסיק לעבוד .
היה מאה אחוז, היה ממש מקצועי, פירק את התנור ובדק גם את המקרר לפי ביקשתי. היה אצלי שעתיים פלוס, איתר את הבעיה אבל החלטנו לא לתקן מטעמי עלות, אבל היה מאוד מקצועי, אני מאוד ממליצה.
בדיקת תנור אפייה של חברת סאוטר ומדיח כלים של חברת סימנס ואיתור תקלה במקרר של חברת בקו.
הוא היה מצויין וממש מקצועי. כשהגיע לבדוק לא היו תקלות בתנור והמדיח וכשבדק את המקרר אמר שלא שווה לתקן אותו והמליץ לקנות חדש. הוא לא לקח תשלום בעד בדיקת המקרר. הוא נראה בן אדם אמין שיודע מה הוא עושה.
הוא היה מעולה! יחס מצוין, דייקן, אמר הכל מראש ועמד בדיבורו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.