מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
תיקון דלת שנתקעה במכונת כביסה סמסונג ובדיקת תקינות הפעולות.
היה מצוין!
בדיקת תקינות לדלתות ולגומיות במכונת כביסה ובמייבש כביסה.
אני מרוצה מאוד! הוא הסביר לי איך לעשות תחזוקה שוטפת למכשירים, היה נחמד, אדיב והגיע בזמן. ממליצה בחום.
בדק תקינות של מקרר דגם סמסונג 2 דלתות בן 15 שנה בעקבות חשש לקלקול המקפיא.
כתוצאה מהבדיקה החליט שהמקרר תקין, למעט לוח תצוגה דיגיטלי בחזית הדלת שמראה על תקלה. המלצתו הייתה לא להיכנס להוצאות מיותרות של החלפת כרטיסים ותיקון הצג. מדובר במקרר ישן, אמין מאוד וחבל להשקיע כעת בתיקון התצוגה שבכל מקרה לא משפיעה על תקינות המכשיר אלא למידע בלבד. איכות השירות שקיבלתי היא מצויינת - היה זמין, אחרי שקיבל קריאה ממני ביום שישי בשעה 17:00, היה נכון להגיע למרות השעה הלא סבירה. הגיע מיידית ותוך 20 דקות, ערך בדיקה מעמיקה כולל בקרת חוסר גז ותפעול כל המקרר והיה הוגן במתן העצה לא להיכנס להוצאות מיותרות.
בדיקת תקינות מקרר מחברת LG והחלפת גומי איטום בדלת מכונת כביסה מחברת בוש.
המחיר והיחס טובים לדעתי שכן הוא עשה גם דברים של מעבר. אני ממליצה עליו!
תיקון של מקרר, הפשרת הקרח, בדיקת תקינות של כל החלקים באופן יסודי, איתור תקלה בדלת מקפיא שגרמה לקרח ולמאוורר להפסיק לעבוד ותיקון.
היה מצוין! ניסים היה אדיב עוד בשיחת הטלפון, מקצועי מאוד, עבד בצורה יסודית ומסודרת. מאוד מאוד אמין ומקצועי וגם המחיר הוגן מאוד.
תיקון מקרר 4 דלתות Sharp שבו הצטבר קרח על הדפנות של המגירות בפריזר. התיקון כלל החלפת 2 צירי פלסטיק בדלתות של המקרר, תיקון פנל פלסטיק של פיקוד המקרר שנשבר, פירוק המקפיא וניקוי הקרח ובדיקת תקינות התריס במקרר.
היה מעולה! בעל מקצוע, דייקן, עזב סביבת עבודה נקייה.
התקלה היתה שהמקרר הישן הפסיק לקרר. הגיע, אמר שחם מאוד למקרר במיקום שלו, לפתוח לו תריס בנישה, ולהגביר קרור. לא שום בדיקה מהותית, ולא תיקון. שילמתי ביקור בלבד (רצה יותר) והלך. הוא היה נחמד. המקרר המשיך לקרר ולהפסיק לסירוגין חודש. פעמיים צלצלתי, מיואשת, כל פעם הוא היה נחמד מאוד, היה מוכן לבוא, וזה פתאום היה חוזר לקרר, והייתי מבטלת. בסוף הבנתי לבד מה התקלה. המתג שהדלת לוחצת עליו בעת הסגירה יצא מהמקום ולכן המקרר לא היה חוזר לקרר כשהדלת היתה נסגרת. עם קצת כוח החזרתי אותו למקום. בום. הייתם חושבים שזה אחד הדברים הראשונים שטכנאי מקררים יבדוק, ולא. לא בדק. חודש שלם התקשקשתי עם זה. חודש הוא אומר בטלפון להגביר קירור. חודש מתקלקלים לי מוצרים. תראו, הוא נחמד, אבל אצלי הוא לא זיהה את הבעיה ולא תיקן דבר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.