מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין. הוא הגיע וראה שיש בעיה בכרטיס והמליץ לקנות מקרר חדש. הוא היה ממש אחלה ועזר לנו המון בבחירת מקרר חדש.
הוא היה פה פעמיים וניסה הכול, בדק את המקרר וראה שהכרטיסים נשרפו, לבסוף נאלץ להספיד את המקרר. הוא הוריד לי מהמחיר של הביקור ובפועל גבה פחות מביקור אחד, אדם ישר והגון.
בדיקת תקלה בכרטיס האלקטרוני מקרר של חברת בקו.
לא היה כל כך מה לעשות, היה ממש נחמד ו10 בהכל!
הוא היה זמין, נתן שירות מהיר ומקצועי. הוא עלה על התקלה מהר ואני מרוצה ממנו.
בוריס היה בסדר גמור! הוא הגיע בדיוק בזמן כמו שעון שוויצרי, איתר את התקלה בכרטיס האלקטרוני ונתן לי הצעת מחיר. תוך כדי העבודה, הוא המליץ לי לבצע ביטוח של חברת סמסונג לטובת תחזוקת המקרר באופן שוטף. כתוצאה מכך שילמתי לו עבור דמי ביקור בלבד. חשוב לי להחמיא ולפרגן לו על היושר וההגינות שהפגין בעבודתו ואני ממליצה עליו!
תיקון תקלה במקרר, כולל בדיקה במעבדה ותיקון הכרטיס האלקטרוני.
הוא תיקן מה שהיה צריך ואפילו סידר בעיה אחרת שגילינו אחר כך במקרר. אני ממש מרוצה מהשירות שלו, הוא היה מקצועי מאוד, הסביר מה הוא עשה ונתן שירות מקיף בעבור התשלום. הוא גם ענה לי במוצ"ש והמחיר היה סביר בהחלט.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
היה בסדר גמור, הוא הגיע למחרת בבוקר לבדוק ועשה בדיקה מקצועית.
היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מהזמניות, מכך שהוא הגיע מהר, עשה את העבודה ולקח מחיר סביר לטעמי. הוא היה בסדר גמור, שידר אמינות. בדק וזיהה את התקלה, אבל לא תיקן אותה. הוא ניסה לעשות משהו, אבל הבעיה הייתה בכרטיס האלקטרוני ולא רצינו להחליף כי זה מקרר ישן ולא שווה להשקיע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.