מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
שוהם היה בחור מאוד סימפטי, אמין ועשה עבודה מקצועית. הוא עזר לי מאוד, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה ממנו מאוד.
החלפת כרטיס לוח פיקוד חיצוני למזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה 4.5 כוחות סוס.
היה מעולה, בעל מקצוע משכמו ומעלה, ממליץ לכולם! אני מאוד מפחד מבעלי מקצוע אבל פגשתי מישהו שאני מתכוון להמליץ עליו לכולם. הוא אדיב, עושה דברים מעבר, בדק את כל המזגן, הראה לי גם דברים שלא ידעתי שקיימים שצריך לטפל בהם. אם הוא לא היה בא ולא היה לי את התקלה הזו התקלה הבאה הייתה כבר אלפי שקלים. אפילו במחיר בא לקראתי.
דוד היה נחמד מאוד. אף על פי שהעבודה הסתבכה הוא לא העלה את המחיר ועבד קשה מאוד עד שפתר את הבעיה.
הגיע אחרי יום (על אף העומס בימי הקיץ), בדק ואבחן את הבעיה, הציע מספר חלופות לפתרון כולל הסבר מפורט לגבי כל אחת והעלות שלה. ראוי לציין שזו הפעם השלישית שהזמנו טכנאי מזגנים עקב בעיות חוזרות ונשנות. לבסוף החליף כרטיס לוח והיה הוגן גם לתת עליו אחריות. טכנאי מזגנים הוגן ומקצועי !!!
היה נהדר! מקצוען, אדיב ואמין! אין מילים. ממליץ עליו בחום!
החלפת כרטיס בלוח הפיקוד במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 4.5 כ"ס.
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל!
החלפת לוח פיקוד כרטיס אלקטרוני למזגן אלקטרה מיני מרכזי 6 כ"ס אינוורטר.
היה מעולה. זיהה הבעייה בתוך 2 דקות והסביר כל שלב בתיקון. מקצועי ביותר, עבודה מהירה ונקייה והכי חשוב - הכל תוך אדיבות מקסימלית וסובלנות. גם המחיר היה סביר ביותר. מומלץ בחום.
החלפת כרטיס במזגן מיני מרכזי 6 כ"ס שכלל אספקת שלט, תיקון בלוח חשמל והחלפת קבל עבור קשיש בהתנדבות.
הקשיש היה מאוד מרוצה מהעבודה שלו! נתנאל תיקן את המנוע, ראה שיש בעיה עם החשמל ועשה תיקון גדול נוסף. הוא עבד אצלו במשך שבע שעות, עשה מה שיכל כדי לעזור ולפתור את הבעיה.
היה על הכיפאק! בחור רציני ומקצועי, ופתר לנו את הבעיה. גם המחיר היה סביר ביותר. היינו מאוד מרוצים.
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.