מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מאוד מרוצה!
ממש 10!
הכל היה מאה אחוז!
קודם כל הוא בא ובדק, הוא אמר שהלך הכרטיס של המזגן, הוא הסתכל ווידא שזה אכן הכרטיס כי התיקון לא זול והוא התייעץ עם קולגות. בסוף הוא הזמין כרטיס חדש וברגע שהכרטיס הגיע מהחברה הוא התקשר וקבענו שיגיע להתקין והוא בדק שהמזגן עובד. הוא מאוד אדיב, נעים ונחמד. השירות היה טוב והוא לא לקח כסף עד שלא בדקנו שהכל עובד. היינו מאוד מרוצים :)
הוא היה מעולה, הגיע אליי ארבע פעמים, עשה הרבה נסיונות של ניסוי ותעיה מול החברה (לא כל אחד מכיר את הטכנולוגיה הזו) עמד בזמנים, עבד קשה. מקצועי וגם אדם מאד נחמד ומאיר פנים. ממליצה בחום!
החלפת כרטיס פיקוד במזגן אינוורטר 5.5 כוח סוס של חברת תדיראן וניקוי פילטרים במספר מזגנים עיליים.
אלעד היה בסדר ולדעתי גבה מחיר הוגן אבל ציפיתי לקצת יותר השקעה מצידו. הרגשתי שהוא מקטין ראש, הגיע ללא סולם בגובה מתאים והוא לא ניקה את המזגנים ביסודיות.
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני-מרכזי אינוורטר של חברת תדיראן.
היה מעולה! הוא היה אמין ונתן מחיר הוגן שתאם את העבודה שביצע.
הוא היה מקסים, עשה עבודה טובה, חייכן והכל היה מצוין.
זיהה את הבעיה מהר. וטיפל בה נכון. בעבר, 2 טכנאים של שרות תדיראן לא זיהו את הבעיה ולא ידעו לטפל. השאיר מקום מלוכלך. לא סגר את תריס הגישה למזגן. היה ממש טוב!
שירות מעולה. קובי מקצועי, אדיב, דיבר גם עם החברה של המזגנים ונתן שירות טוב מאוד. הכל עשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.