מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מערכת מיזוג אוויר שכלל החלפת מדחס ומילוי גז ברכב יונדאי גטס שנת 2006.
כרים היה מעולה! נעזרתי בו הרבה מעבר לבעיה, הוא עשה עבודה קומפלט וקיבלתי רכב משובח. מצד שני הבעיה של המנוע חזרה וכשחזרתי אליהם עם האחריות הם החליפו חוטי הצתה, אבל הבעיה עדיין קיימת.
אספקת והחלפת מדחס לרכב פרטי מסוג יונדאי שכלל מילוי גז למזגן.
קיבלנו את הרכב היום, אנחנו מאד מרוצים! גם לירון וגם השותף שלו ממש בסדר. אין לי שום דבר רע להגיד עליהם.
תיקון שכלל החלפת צינור ומדחס ומילוי גז לרכב של חברת יונדאי.
לירון היה מאוד אדיב ונחמד, מקצועי. המזגן עובד כמו שצרך, אני מרוצה. המחיר הוגן.
חוויה חיובית. הגעתי לכרים פעמיים כי אחרי התיקון הראשון הבנו שהבעיה מגיעה ממקום אחר. כרים היה אדיב, שירותי וברור שנראה כאחד שמבין בתחום מזגני הרכב. הוא פתר הכל כמו שצריך ולדעתי המחיר שלקח היה סביר ביותר.
החלפת מדחס, משאבת מים, מילוי גז וניקוי מערכת המזגן ברכב מסוג יונדאי i10, שנת 2011.
השירות שלו היה טוב, הוא מאוד אדיב, מקצועי והייתי מרוצה ממנו. המזגן ברכב עובד עכשיו טוב!
כרים היה אחלה! הוא היה מאוד מקצועי, שירותי ואדיב. הכל היה עשר, ממליץ!
מילוי גז כולל וואקום, מכסה רדיאטור והחלפת מדחס ברכב מסוג יונדאי i25 שנת 2013.
הוא היה בסדר, עמד בזמנים, והשירות שנתן היה בסדר אך לדעתי הוא לא עשה אבחנה מקצועית של הבעיה והחליף המון חלקים מיותרים. מבחינה מקצועית ציפיתי ליותר.
למרות המאמצים של חמודי לפתור את התקלה מספר פעמים המזגן המשיך לא לקרר, רק לאחר התערבות של מוסך מורשה יונדאי הבעיה סודרה. לאחר הצגת העובדה שהתקלה תוקנה במוסך אחר, המוסך לא לקח אחריות על זה שהוא גבה כסף על כלום. הוא לא מקצועי וגם לא יודע לקחת אחריות על תקלות שלו. לא אחזור למוסך שלא יודע לקחת אחריות ולא אמליץ כאן לאף אחד לתת למוסך לטפל בבעיות של מזגן כי כנראה הוא לא יודע. חבל שבעל עסק שיש לו כל כך הרבה לקוחות מתנער מאחריות ולא יודע להכיר בטעותו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.