מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
רז הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ועשה עבודה טובה. התקין את המוצר, הפעיל ובדק שהכל בסדר. הוא הרכיב גם את הארון מחדש בצורה טובה והיה מאוד מקצועי.
השירות היה בסדר גמור, מעבר לזה ששמעון תיקן את המדיח במקצועיות, הוא היה נחמד, אדיב, מקצועי, נשאר לוודא שאכן נפתרה הבעיה ואני בהחלט ממליץ עליו בחום.
החלפת גוף חימום במדיח כלים אינטגרלי של חברת בוש.
היה מעולה. מקצועי, נחמד והסביר כל דבר שהוא עשה, הוא עבד בצורה יפה, עמד במחיר שסיכמנו, תיקן וגם החזיר את המדיח למקום.
היה פגז! הוא הסביר לי הכל, היה מעל ומעבר והיה ממש מקצוען.
היה ממש בסדר!
הוא היה ממש מקצועי, טכנאי אחר אמר לי שצריך להחליף מנוע אבל הוא אבחן שצריך להחליף רק קבל וחסך לי בכך הרבה כסף. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים, עבד ממש נקי, לקח אחלה מחיר לדעתי ויצא גבר שלא החליף לי את מה שלא היה צריך.
היה מעולה! זיהה את הבעיה למרות שלא היה פשוט, דאג לחלק חלופי למרות שאין אצל היבואן יותר ועשה עבודה מצוינת עם הקפדה על הפרטים.
הכל היה בסדר גמור, השירות היה טוב, עשה עבודה טובה, הכל בסדר גמור.
היה מעולה. סופר שירותי, אדיב, מקצוען. עושה את העבודה מכל הלב.
תיקון מדיח כלים אינטגרלי של סימנס שכלל החלפת דלת מדיח נירוסטה פנימית והחלפת צירים, תחזוקה שוטפת וטיפול בקוד תקלה E15.
מאד שירותי, הגיע ביום שישי בצהרים בקריאה של מהרגע להרגע, נתן שרות מקצועי שכולל הסברים לגבי כל שלב בתיקון, היה אדיב, סבלני ומאד מאד יסודי ומקצועי. מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.