מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
החלפת נוזל בלמים, מנורות ובולם גלגל ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
הגעתי בזמן שקבעתי מולו. הוא היה לחוץ בזמנים, לא היה לגמרי איתי בזמן העבודה ולדעתי היה נראה שפחות מבין בעבודה ושהעובדים שלו יותר התעסקו איתי. המחיר שלקח היה סביר לדעתי. הבלמים לא לגמרי חזרו לעבודה מלאה אבל אחרי שחזרתי שוב הוא הצליח להביא את זה למצב הרבה יותר טוב.
טיפול שנתי של 75 אלף וטיפול לפני טסט שכלל החלפת נוזל ברקס ותיקון מנורה שרופה.
היה אחלה, היה מקצועי, עשה מה שצריך, לקח מחיר הוגן, סה"כ הייתי מרוצה ממנו. התקשר ואמר שאם יהיה משהו מיוחד, יתקשר אלי והוא באמת התקשר לבקש אישור.
טיפול 10000 לפני טסט שכלל החלפת נוזל בלמים, ליטוש פנסים, מסנן אוויר, מסנן שמן, שמן מנוע, נוזל בלמים, החלפת מנורה והחלפת צמיגים.
סך הכל היה בסדר. רפי לא היה נוכח בפועל אך עובד שלו עבר איתי לפני התהליך על הדברים, הסביר מה ממליץ, רציונל ומחירים. בפועל התאכזבתי משני דברים: 1. המחיר היה גבוה משמעותית ממה שהבנתי שאמור להיות (דיברו איתי מראש על מחיר בסיס ובפועל המחיר היה כמה מאות ש"ח מעל) 2. בפרסום נרשם שהמוסך מציע העברת טסט במכון ללא תוספת תשלום עבור לקוחות המוסך ובפועל כשהגעתי נאמר לי שזה לא נכון ויש תוספת תשלום.
החלפת 2 צלחות, שני פעמונים, רפידות, מנורה, אנטי פריז, נוזל בלמים, שמן מנוע ופילטר שמן בקאיה קארן שנת 2006.
היה על הפנים! דיברתי עם הבחור והוא אמר לי להגיע ביום אחר כי יש לו עד כמה בדיקות לבצע ברכב. הוא אמר שלפני שיתחיל לעבוד הוא יאמר לי מה העלות של כל דבר. רציתי לדעת מה קורה עם הצעת המחיר והרמתי לו טלפון. הוא אמר שעדיין אין לו עידכון אבל הוא כבר הזמין חלקים. התקשרתי מאוחר יותר ואז עדיין לא היתה לו תשובה והוא פשוט אמר לי להגיע למוסך. הגעתי לשם וגילתי שהעלות פשוט מטורפת! בחיים לא נכנסתי למוסך שלקח לי כל כך הרבה כסף!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.