מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הוא גילה שיש בעיה בתרמוסטט ולא היה לו חלק להחלפה באותו רגע. הוא גבה תשלום על הביקור והבדיקה שעשה והלך. לאחר שבוע הוא חזר אלי, שזה דיי הרבה זמן שהייתי צריך לחכות לו, ואמר שאין להשיג את הכרטיס ואם אני רוצה אז אפשר להחליף את כל הבקר, יחד עם הכרטיס. הוא נתן לי הצעת מחיר ולא סגרתי איתו בסוף. זה היה נשמע לי קצת יקר, הוא נתן לי הצעה של 1100 ש"ח ועשיתי בדיקות וראיתי שהחלקים היו באמת יקרים לעומת מה שמצאתי. בינתיים בחרתי לא לתקן את הבעיה, פשוט זו לא תקופה שאני משתמש במזגן גם ככה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.