מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה, השירות מטורף! הוא מקצועי ברמה גבוהה, הוא מהיר גם.
תיקון תרמוסטט של המנוע והחלפת מצתים ברכב דייהטסו, שנת 2004.
קיבלתי שירות מצוין! הייתי מרוצה. הם סידרו לי את האוטו, אני מקווה שהכל בסדר, ומבחינת השירות הם הראו לי את החלקים שלא היו בסדר והרגשתי שבניגוד למוסכים אחרים הם אמינים, שאין להם מטרה לעבוד עליי. הייתה אמינות ואדיבות. סך הכל הייתי מרוצה מהשירות!
החלפת טרמוסטט ברכב דייהטסו שרייד.
הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא היה באמת מעולה. הם עשו יופי של עבודה והמחיר היה הוגן!
באתי למוסך לתיקון ברכב דייהטסו שרייד 93, החלפת טרמוסטט ומשאבת מים.
מוסך פשוט מזעזע!! קודם כל הגעתי, ובאתי במיוחד ממודיעין כי ראיתי שהמוסך מדורג במקום ראשון אז אין מצב שיעבדו עלי כי אני ממש לא מבינה. הגעתי, בדקו והחליפו טרמוסטט ועוד חלק לבנטה ולקחו לי 800 שח!זה כבר היה נשמע לי יקר. הגעתי הביתה וראיתי שיש נזילה נוראית, התקשרתי למצא והוא אמר לי לשלוח למחרת את האוטו עם גרר למוסך, שלחתי, התקשר אלי בצהריים ואמר שהמשאבת מים הלכה וזה עולה 800 שח ויהיה מוכןלמחרת בצהריים. אפילו לי שאני לא מבינה, זה נשמע מוזר?טרמוסטט ומשאבה באותו מחיר ובכלל מאיפה היתה הנזילה? התקשרתי לדוד שלי שעובד במשרד התחבורה, הוא הלך לשם, התערב קצת, בסוף שילמתי 500 ומשהו והוצאתי את הרכב. הגעתי הביתה וראיתי שהאוטו התחמם. התקשרתי אליו שוב ואמר שהראש מנוע הלך וצריך להחליף ואין אחריות וכלום. כבר לא סמכתי עליו ולקחתי למוסך אחר והוא פשוט החליף את הפקק של הרדיאטור ב40 ש"ח והרכב כמו חדש. אמר שהראש מנוע מקורי ואין שום בעיה ויכול להיות שבכלל לא היה צריך להחליף את המשאבה אלא שהבעיה היתה בפקק הזה וגם שברכב ישן בכלל לא צריך לשים חלקים מקוריים ואלא חלופיים ומצא בכלל לא הציע לי את האופציה הזו!! ואני לא מבינה ולא חשבתי על זה בכלל. היה צריך להגיד לי. חוץ מזה שהם לא מקצועיים ןהמחירים לא הגונים , היחס שם פשוט מזעזע! האנשים שם פשוט נוראיים, התנהגות לא אנושית , כמו מכונות, הגעץי, רציתי שיסביר, יראה לי מה צריך לעשות , כלום. "זה ככה. את רוצה, בסדר, לא, תקחי למוסך אחר". זו לא התנהגות. גם כשהתקשרתי, היה מזעזע! ממש לא נחמד ולא התייחס אלי. אמר שאין אחריות על העבודה אלא רק על החלקים! מה זה?שילמתי 800 ש"ח ואין אחריות? רק כשאמרתי שאני אתבע אותו, הוא קצת נבהל והתייחס. תגובת המוסך: הלקוחה עודכנה בכל שלב בכל. נתנו לה וגם לחבר'ה ששלחה הצעות מחיר לפני התיקון וההחלטה לתקן רק את משאבת המים הייתה שלה. התרענו אותה, וגם כתבנו במפורש בחשבונית, שעלול להיווצר נזק בראש מנוע ויש לבדוק את מערכת הקירור. למרות שלא אבחנו שיש קשר בין החלפת התרמוסטט לבעיה במשאבה, לא חייבנו אותה על העבודה אלא רק על החלקים וגם על זה עשינו הנחה. היחס שלנו היה מעל ומעבר לרגיל, הסברנו לה הכול והלכנו לקראתה. היו הרבה חלקים בלויים ברכב והשתדלנו להחליף רק מה שהכרחי כדי להוזיל את העלויות והבהרנו זאת מראש. מדובר ברכב ישן שלא טופל עד עכשיו ואבחנו מההתחלה שיש תקלות רבות ברכב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.