מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, אדיב, מקצוען, המחיר היה הוגן לדעתי, עמד בזמנים ועבד בצורה נקייה ומסודרת.
תיקון מקרר סמסונג 3 דלתות, החלפת חיישן טמפרטורה, החלפת פיוז הפשרה והתקנת כבל הפשרה.
אני לא מרוצה מהשירות! פניתי לאלי בגלל שהמקרר שלי הקפיא את כל תכולת המקרר. לאחר מספר ימים הבעיה חזרה פניתי לאלי שוב ולאחר מספר ימים הגיע בדק ואמר שהבעיה תוקנה. אבל המקרר הוסיף להקפיא. אלי לא היה זמין מסיבות אישיות ואני נתקעתי עם מקרר שמקפיא את כל התכולה. לאחר זמן אלי הגיע שוב, החליף חיישן טמפטורה (את אותו אחד שהחליף בפעם הקודמת) וגבה כסף שוב. הבעיה לא נפתרה. פניתי ליבואן והזמנתי טכנאי שגבה הרבה כסף, החליף תעלות אוורור וכרטיס ראשי ועכשיו המקרר תקין. לאלי יש הרבה כוונות טובות, הוא הגיע למרות הקושי שנבע מסיבות אישיות ועל כך אני מעריך אותו. לצערי חסר לו הידע המקצועי הנדרש וגם גביית התשלום על חלק שכבר הוחלף אינה ראויה לדעתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.