מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
שירות מצוין. חשבתי שהספק של המחשב הלך אבל הוא זיהה תקלה אחרת, תיקן והסביר מה לעשות.
תמיכה וזיהוי תקלה בכרטיס במחשב נייד HP.
היה מדהים. הוא מקצועי ונחמד. הוא התחבר לי למחשב מרחוק ועזר לי לברר לגבי האחריות של הכרטיס שלי.
היה מעולה!
היה מעולה הוא מאוד עזר לי. הוא הגיע בזמן, אפילו באותו היום, בדק את המחשב והיה מאוד נחמד. הוא פתר את התקלה בזריזות ולקח מחיר הוגן. בחור מקצועי.
היה מקצוען, זיהה את מקור התקלה במחשב, פעל לתיקון בצורה מקצועית ומהירה.
הוא היה אחלה. הוא היה מקצועי ועשה עבודה טובה. גם המחיר היה סביר.
זיהוי ותיקון תקלה שגרמה למחשב לא לעלות.
עזרא היה מאוד אדיב, אך לצערי לא הצליח לפתור את התקלה. היה הגון מספיק לומר שאין לו מספיק נסיון בתחום שבו הוא זיהה את התקלה. לכן לקחתי את המחשב למעבדה אחרת, שם זיהו תקלה אחרת, ולאור העובדה שנעשו הלחמות ותיקונים כבר, התיקון עלה הרבה יותר, ואין לדעת אם נגרם איזשהו נזק. שילמתי את עלות הטיפול הראשוני. מבחינה מקצועית זה היה לא לעניין, היה צריך לעצור ברגע שזה לא בשבילו ולא לעשות שינויים משמעותיים.
תיקון מחשב, זיהוי תקלה והחלפת כרטיס גרפי וספק כח.
היה מעולה!
עזרה טלפונית בזיהוי תקלה במחשב נייד.
הוא היה מאוד נחמד וסבלני, דיברנו בטלפון והוא הסביר לי מה הבעיה ואיך אמורים לטפל בזה, הוא היה מאוד שירותי ואדיב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.