מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
בעלי היה ואמר שהוא מאוד מקצועי. הוא סיים באותו יום, הגענו אליו מעיר אחרת במיוחד. המחיר היה לא זול מידיי בעייני.
טיפול והחלפת ממיר קטליטי ברכב מסוג יונדאי i25 שנתון 2015.
לא הייתי שם פיזית ולא פגשתי אותם, זה היה בטלפון אבל יכול לומר שאני לא מרוצה מהשירות שקיבלתי. הרכב נתקע ונגרר למוסך. עכשיו האוטו נוסע אבל מצד שני קיבלו אותו עם נורת לחץ צמיגים דולקת, וקיבלתי אותו חזרה עם הנורה דולקת בלי התייחסות. התחיל לעבוד על האוטו ביום שישי. הדגשתי בפניו, שאני חוזר מחו"ל ביום רביעי, וחייב את הרכב, כי אני צריך להיות בתל אביב ביום חמישי בשעה מוקדמת מאוד. ביקשתי שבסוף העבודה יביאו את הרכב לביתי, ואשתי תשלם לו. איציק התנגד, ואמר שזה בזבוז זמן בשבילו לשלוח עובד, שיביא את הרכב. הסברתי לו שאשתי עובדת ונשארת עם תינוק ללא עזרה, וקשה לה להגיע אליו עם התינוק בתחבורה ציבורית, אפילו הצעתי לשלם על המונית. הייתי בדרכי לנתב"ג, תקוע בלי זמן ואפשרות למצוא אופציות אחרות. מצאתי את עצמי כמעט מתחנן. בעיני זה מאוד לא שירותי, ואני לא איעזר בשירותיו בשנית, או אמליץ עליו לאחרים.
טיפול 15 אלף, החלפת ממיר קטליטי והכנה לטסט לרכב מסוג יונדאי I25 שנת 2013.
מאור נשמע לי מקצועי, גבה מחיר מעולה, ביצע עבודה מהירה ונתן שירות ויחס טוב!
טיפול תקופתי כולל החלפת ממיר קטליטי ברכב מסוג יונדאי I20.
הוא היה מאוד אדיב ונתן המון אינפורציה, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הוגן לדעתי.
טיפול 10,000 שכלל החלפת בלמים ותיקון ממיר קטליטי ברכב מדגם Santa Fe שנת 2008 של חברת Hyundai.
השירות היה ממש נחמד, המחירים גם היו הוגנים לדעתי ובסך הכול אני מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.