מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הגיע בזמן, ביצע העבודה באופן מקצועי.
הגיע מיד ועשה עבודה מקצועית תוך הסבר מה הוא עושה ולמה. גם המחיר היה סביר בהחלט.
טיפול בנזילה של מזגן מרכזי של אלקטרה, שנמצאת מעל קיר גבס בחדר אמבטיה.
היה מעולה, הגיע תוך שעה מרגע ששלחתי לו הודעה. עשה מאמץ גדול לנקות את היחידה המרכזית של המזגן ולשחרר את הסתימה כדי שלא תהיה נזילה. הגישה למזגן דרך הקיר גבס הייתה מאוד קשה ולמרות זאת ליאור עשה כל מאמץ לעשות מה שניתן כדי לפתור את הבעיה. הסביר בצורה הגונה שמה שעשה זה פתרון זמני ולא פתרון קבוע לאורך זמן. סייע גם בניקוי הפילטרים. היה מאוד מקצועי ונחמד, מאוד מומלץ, גם המחיר היה מאוד הוגן.
טיפול בנזילה מורכבת ותיקון וויסות חדרים במזגן מיני מרכזי ישן.
מקצוען אמיתי! הגיע בזמן, ביצע בדיקה מקיפה לאיתור מקור התקלות, הסביר מה נדרש לעשות, כל הציוד הנדרש קיים (ביצע גם בדיקת לחץ גז) והיה אדיב, סבלני והגון. כבוד.
ניקוי של מזגן בחדר שינה וטיפול בפטריה על הקיר עקב נזילה מהמזגן.
הגעה של אשר ללא תיאום מראש תוך 40 דקות ובמחיר שנקבע מראש. מקצועי יסודי מהיר ונקי! עבודה מקצועית יסודית ונקייה ומעבר לכך טיפול בפטרייה על הקיר עקב נזילה מהמזגן שגם טופלה! תודה אלוף שנה טובה!
לא אמליץ עליו מכל הסיבות האפשריות!!! שימו לב, לדעתי לא משנה מה תהיה הבעיה, רוני מיד מציע ניקוי יסודי למזגן הכולל ניקוי מיותר ליחידה החיצונית. לראשונה ב40 שנותיי העצמאיות בבית, אף טכנאי מעולם לא הציע לי ניקוי היחידה החיצונית. אפילו באתר מידרג שבו יש מידע מעולה על כל מה שנכלל בתחזוקת המזגן, לא כתוב שיש צורך בשטיפת היחידה החיצונית, ובוודאי לא אחת לשנה!!! בלי כל סיבה?!?! לאחר ששמעתי מה המחיר הבנתי שעלי לשלם על ניקוי מזגן אחד יותר ממחצית מחירו של מזגן חדש כולל התקנה. כלומר, מאות שקלים בסכום קצת פחות מארבע ספרות. אמרתי שזה נראה לי מאוד יקר. רוני הסביר שחייבים לנקות יסודי מזגנים פעם בשנה, (לא ניקוי הפילטרים שצריך לנקות בשטיפה כל עונה). זאת, למרות שטכנאי המזגנים במידרג ממליצים על ניקוי וחיטוי רק פעם בארבע או חמש שנים . אז למה הוא אומר את זה?! יש לי 6 מזגנים בבית, מהם מיני מרכזי ואחד 2.5 כ"ס. חישבתי את עלות ה"ניקיון ההכרחי בחוץ ובפנים" לפי המלצתו, והגעתי לאלפי שקלים. אמרתי לו שזה מרגיש לי יקר מדי ואני במצב כלכלי שלא מאפשר לי הוצאה כזו, אבל בגלל הנזילה והידיעה שבקיץ קשה להשיג טכנאים במידי, ביקשתי שיתחיל עם המזגן שטפטף ואני אחשוב בינתיים. למרות שהצגתי בפניו את הקושי שלי לעמוד במחיר, הוא יצא החוצה והתחיל את העבודה בניקוי היחידה החיצונית עם אקדח מים בלחץ. למרות שאמרתי לו שיתחיל במזגן אחד כי קשה לי כלכלית, כשיצאתי אליו אחרי כ 20 דקות הודיע לי "ניקיתי לך את ארבעת המנועים" שהיו ליד. אמרתי לו שלא סיכמנו על כך. והוא ענה לי "אם את לא רוצה אל תשלמי". מה זה?! נדמה לי שקוראים לזה מניפולציה. וזה מאוד מאוד לא נעים! אח"כ נכנס לנקות את המזגן מבפנים באקדח מים עוד כחצי שעה. סה"כ זמן העבודה היה כשעה. למרות שבאתר מידרג מפורט איך מנקים מזגן מציינים שהניקוי אורך כשעתים וחצי. במהלך העבודה רוני פירק רק את מכסה המזגן ועשה שטיפה עם אקדח מים. הוא דיבר בלי הפסקה, הסביר כל הזמן ושיבח את עבודתו ושיטתו יותר מכולם. אבל רק אחרי שהלך ואחרי שקראתי את כל מה שכתוב על טיפול במזגנים במידרג קלטתי שמשום מה, רוני לא דיבר על שני דברים: הוא לא הסביר ולא אמר דבר על חיטוי או על חומרים ששם נגד עובש וכדומה. ואכן, לא היה שום ריח של חומר משום סוג שהוא וגם לא ריח נעים של ניקיון. אבל הוא גם לא דיבר על שבר במכסה המזגן שפירק. אני לא ראיתי את השבר הזה קודם. עמדתי לידו כשפרק את המכסה והוא הסב את תשומת לבי לזה ש'אוזן' אחת של המכסה שבורה ולכן הוא לא נסגר טוב. אבל משום מה לא אמר דבר על השבר בחזית. את השבר הזה ראיתי רק אחרי שהלך. הוא טען שזה היה כך לפני כן. אבל היה לי קשה לקבל את השתיקה הרועמת לגבי מכסה המזגן, ממי שדיבר ללא הפסקה, הסביר גם על מה שלא נשאל, ודווקא על כך לא אמר כלום. נשארתי בתחושה מאוד לא נעימה, ברור לי שאם היה מגיע טכנאי מזגנים אחר העלות הייתה מחצית מהסכום ששילמתי, כי לא היה כל צורך בניקוי היחידה החיצונית. אם הייתי מזמינה טכנאי מזגנים אחר ברור לי שהעוול הזה היה נמנע. לכן, לא אמליץ עליו מכל הסיבות האפשריות!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.