מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מקצועי, זמין ואמין מאוד. עשה אחלה תיקון והיה שירות מעולה.
הם היו מאוד נחמדים, מקצועיים וקשובים. הם גם היו זמינים מאוד והכול היה בסדר גמור.
טיפול בקצר במזגן שכלל החלפת קבל, החלפת כרטיס מאייד והחלפת מפסק פחת.
היה ממש אחלה!
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
הוא היה מעולה.
תחילת התקשורת עם רפאל כבר היתה מוצלחת עם שאלות עומק עוד טרם הגיע אלינו למתן שירות. ניכר שהוא בעל ניסיון רב. הוא טיפל במקצועיות וביסודיות בניסיון לאתר את הגורם המקצר. תוך בחינת כל האפשרויות ובהשקעת מאמץ רב.. תחילה האמנו כי הבעיה במזגן עצמו אך לאחר בדיקה יסודית התגלתה בעיה חמורה בתשתית החשמל ולא במזגן. הוא נתן מענה ראשוני והחזיר את המזגן לפעולה. חשמלאי הגיע למקום ושיבח את פעולתו.
לצערי הרב אני לא הייתי מרוצה! הבעיה הייתה רטיבות בקופסה החיצונית של המזגן כשיורד גשם-הגיע עם אביו, אנשים נחמדים. דרש תשלום ביקור למרות שלא פתר כלום כי טען שאין גישה (הגישה אכן בעייתית) לכבל החשמל שכנראה חשוף לרטיבות ולא מצא פיתרון, בניגוד למה שהייתי מצפה מבעל מקצוע שמוזמן לפתור בעיה. כשאני העליתי פיתרון (מעקף) אמר שאפשרי אבל אמר שעלי להתקשר לאלקטרה שיבדקו אם יש עוד בעיה לפני שמבצעים מעקף. הבעיה שלי היא ששילמתי לטכנאי הזה ששלח אותי לאלקטרה ואני צריך גם לשלם לאלקטרה. לטעמי הטכנאי היה אמור לדעת לאבחן אם יש בעיה נוספת במזגן לפני ששלח אותי לאלקטרה.
אני ממליץ מאוד. הוא עשה עבודה טובה. חזרנו אליו כמה פעמים. הוא בחור טוב.
הוא בסדר גמור! היה היה אדיב ומקצועי. אפילו חזר פעמיים כי היו עוד תקלות. הוא הגיע בכדי לטפל בקצר במזגן, הוא בא ותיקן את הבעיה אך לאחר שהלך, המזגן הפסיק לחמם ונשרף הכבל, קראנו לו שוב והוא פתר את הבעיה ללא תשלום נוסף. הוא היה בסדר גמור :)
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.