מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 92 חוות דעת רלוונטיות
לא הייתי נוכח בזמן העבודה אבל לפי מה שהתרשמנו הוא היה אחלה. הוא הגיע בגלל נזילה מהמזגן, הוא בדק אותו ואמר שהדגם של המזגן קצת בעייתי ולא כדאי לגעת בו יותר מדי. הוא כן ניסה והרים את האמבטיה של המזגן ונכון לעכשיו התקלה לא חזרה.
היה מדהים! הוא היה סבבה לגמרי וחמוד מאוד.
אני מרוצה מהזמינות של איברהים שהייתה טובה ומהמחיר שלדעתי היה אחלה.
גל היה אחלה! הוא היה זמין, היה מאוד קל לתיאום והתקשורת מולו הייתה טובה. הוא עשה רושם מקצועי והוגן. הוא זיהה את התקלה מהר וייעץ מה כדאי לעשות למרות שבסוף בעל הבית החליט לא לתקן את התקלה.
בדיקת תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן.
הוא היה טוב מאוד.
אהרון היה מעולה, אני ממליץ עליו. הוא בדק את המזגן וניסה לתקן את הבעיה, אבל כנראה שהתקלה הייתה במערכת החשמל. לדעתי באמת מגיע לו עשר בהכל. הוא אכפתי ודואג להיות זמין ללקוח. אחרי שהיה אצלי וניסה לתקן את הבעיה הציע להגיע שוב.
יניב היה אמין איתי ואמר לי שיש לי ביטוח מטעם החברה ושכדאי לי להפעיל אותם.
בדיקת מזגן עילי ואבחון תקלה.
הוא לא מקצועי בעיניי. הוא קבע שהמנוע שרוף על פי הראיה בלבד, ומבלי לבדוק עם מכשיר חשמלי בצורה מקצועית.
בדיקת מזגן עילי בעל תקלה בכרטיס האלקטרוני.
הוא הגיע, עשה את העבודה והסביר מה הבעיה. הוא היה מספיק ישר ואחר כך הסביר שעדיף לנו לקנות חדש.
היה בסדר גמור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.