מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
מבחינתי מגיע ממש עשר!
אני מרוצה מאוד!
הוא היה ממש נחמד והסביר לי בטלפון איך לתקן את החלון, שלחתי לו תמונות והסביר לי מה בדיוק לעשות ואיזה כפתור לשחרר. זה מאוד עזר והבעיה נפתרה. על אף הפצרותיי הרבות הוא סירב בכל תוקף לקחת כסף.
תיקון חלון דרי קיפ 3 מצבים שהיה תקוע ולא נפתח וידית מסתובבת חופשי ללא השפעה על המנגנון.
היה שירותי מאוד, הצליח לשחרר את החלון וביקש להחליף את הידית, לאחר שהידית פורקה ושם את החדשה אני פתחתי את הידית התקולה וחיזקתי את הבורג בפנים ששחרר את הידית, ביקשתי להחזיר את המקורית חזרה, נאמר לי ובצדק ע"י עמנואל שבמצב כזה אין אחריות על הידית או התיקון ( וזה בסדר מבחינתי ) העלות ירדה ב 55%. לאחר הרכבה נשאר עוד לכוון את החלון ולדואג שהכל בסדר.
הגיעו בזריזות ותיקנו כמו שצריך.
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד!
הוא היה מצוין. הוא נתן כל מיני פתרונות יצירתיים כשהבעיה לכאורה לא הייתה ניתנת לתיקון. הוא הגיע בזמן ועשה את מה שצריך, הכל היה אחלה.
תיקון של חלון דריי-קיפ, חלון בשלושה מצבים שנפל ובדיקה של כל שאר החלונות בדירה.
היה ממש מצוין! שלמה לקח תשלום על התיקון והחלקים ובדק את שאר החלונות וחיזק אם היה צריך. נתן שירות מצוין.
היה מעולה! מקצועי. זריז. נחמד. אמין, וסופר פייר במחיר.
הוא היה מעולה, תיקתק עבודה, הגיע בזמן ואף גבה פחות כסף ממה שנקבע מראש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.