מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
מקסים! מקצועי, שירותי ונעים. הוא אמר מחירים מראש, הגיע במיוחד בשעת ערב ועמד במה שהתחייב לעשות. אני שמחה מאוד שבחרתי בו.
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל, והחלפת מנוע של מאוורר במקרר.
הוא היה מעולה! הוא בנאדם מאוד אמין, כמו שצריך! זה לא העיקר לדעת להחליף חלקים אלא תכל'ס לדעת מה באמת מתאים לכל מצב. למשל במכונת הכביסה אני חשבתי שהבולמים לא בסדר אבל מסתבר שזה רק הגומיה. הוא עבד בצורה יפה, במקצועיות ובדיוק, אין לי טענות! הוא גם תיקן את המקרר, ומאז התיקון המקרר לא מרעיש יותר.
תיקון נזילה במקרר חברת שארפ ובמכונת כביסה חברת קריסטל.
השירות היה מצוין. אני מרוצה ממנו.
תיקון מקרר של חברת תדיראן ותיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל.
הוא היה ממש מצוין! הכל היה 10! השירות, האדיבות, המחיר. עשה עבודה טובה מאוד והגיע בזמן. :)
תיקון כבל במקרר של חברת שארפ. בנוסף, תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל, כלל החלפת פקק שנפל.
השירות היה הרבה יותר ממעולה, פשוט אין לי דרך להביע, לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה באמת נדיר! הוא דייק בזמן שקבענו ולא הרפה עד שמצא פתרון לבעיה. הוא אנושי, מקצועי ויעיל, מאוד הגון מכל הבחינות . אם היה אפשר לדרג מעל 10, אז הייתי מדרגת מעל!
תיקון תנור של חברת סמג שכלל החלפת גומייה, בדיקת מקרר של חברת סמג ובדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל.
היה פנטסטי! הוא היה נחמד, אמין, רציני, מבין עניין והגיע בזמן.
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל ובדיקת תקלה במקרר .
הוא היה ממש אחלה, מקצועי, הגיע מהר, היה מאוד נחמד ונתן מחיר הוגן.
תיקון מכונת כביסה מחברת קריסטל שלא סחטה ותיקון מקרר מחברת תדיראן עם תקלות קירור.
השירות והיחס פשוט מעולה ואמין.
הייתי זקוקה לתיקון כפול של מקרר ומכונת כביסה. מיכה הגיע בזמן בשעה בה קבעתי איתו, נכנס עם ארגז הכלים שלו וניגש לתיקון התקלות. הוא איתר את התקלה במקרר כחוסר בגז. על מנת לפרוץ את המערכת הסגורה הוא חיבר מכשיר עזר קטן שפורץ אותה ודרכה הוא מחבר את בלון הגז שלו למילוי. עבור מילוי הגז הוא לקח מחיר שמבדיקה שלי, מחיר הוגן מאוד. עבור החלק שבאמצעותו הוא הכניס את הגז למערכת (וכמובן נשאר כתוספת למערכת הגז כעת) הוא גבה סכום נוסף שמבדיקה שלי הוא סכום גבוה מאוד. לא יודעת להגיד אם התקלה נפתרה לגמרי והוא גם לא נתן אחריות על מילוי הגז, אלא רק רשם על גב המקרר מתי בוצע המילוי האחרון. לאחר מכן הוא פנה לתיקון מכונת הכביסה בה התקלקל לחץ on/off של הפעלת המכונה. מיכה המליץ לי לא להחליף אותו ושהוא יקבע את המכונה על מצב on תמידי מאחר והחלק יקר, וגם יקח הרבה זמן עד שהוא יזמין אותו. את המכונה כבר פתחתי לו מראש וגם איתרתי את התקלה בעצמי, והוא בסה"כ חיווט שני חוטים אחד לשני וכרך סביבם איזולרבנד (150 ₪ לפני מע"מ). הייתי לידו רוב הזמן והתעניינתי במה שהוא עשה. הוא הסביר מפעם לפעם מה הוא עושה. כמו כן, שאלתי אותו עוד שאלה על תפעול המקרר והוא דיי ניפנף לי תשובה לא חד משמעית (אבל מילא..). סה"כ הוא נתן שירות טוב, ואפילו הקפיץ אותי לכספומט כדי שאמשוך כסף, מאחר ולא בניתי על להגיע לעלות של כ-600 ₪ (לאחר מע"מ). תגובה לאחר שלושה חודשים: התקלה חזרה על עצמה במקרר, והוא שוב לא עובד בצורה תקינה. משיחה חוזרת עם מיכה הוא רצה לבצע תיקון אחר תמורת 250 ₪. כבר לא השתלם לי לשלם את זה על המקרר, אז קניתי חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.