מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
חוות דעת שאינה סגורה על עצמה. הוזמן לתקן מקרר חדש יחסית, בן שנה וארבע. נתן חוות דעת מידית שלא שווה לתקן, בגלל שייחס את התקלה לחור כלשהו בצנרת הגז או להחלפת מדחס. המליץ על קניית מקרר חדש ושכנע אותי. עזר לי גם ההמלצה על בחירת הדגם. בפועל, מילאתי את המלצתו, אבל בדיעבד חושב שגם אני הייתי נמהר מדי וגם אלרועי לא עשה מספיק כדי לנסות לאתר את התקלה באופן מדויק יותר. למשל, אם היה מזהה שבריחת הגז היא סביב החיבורים למדחס, כנראה הייתי חוסך הרבה כסף. נראה אמין והגון.
איבחון תקלה במקרר LG והמלצה על תיקון זמני עד להחלפת המקרר הישן (13 שנים) בחדש עקב דליפת גז.
השירות היה מצוין!
יש לנו מקרר מאוד ישן, בן 18 שנה כמעט.., היתה נזילה של מים, הזמנו אותו והוא החליף את הגוף חימום. אחרי שבוע הלך המדחס, הזמנו אותו והוא אמר שהתיקון יהיה נורא יקר אז החלטנו כבר לקנות מקרר חדש.
הוא היה ממש בסדר, מאוד נחמד. המחירים שלו סבירים ביותר והוא היה הגון להגיד לנו שכבר לא כדאי לתקן את המקרר. הגיע בזמן פחות או יותר וסה"כ בחור טוב. קשה לי להעריך את הרמה המקצועית שלו כי ממש שלא באשמתו, המקרר הלך שוב אחרי שבוע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.