מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
תיקון בעיית נזילת מים במזגן רצפה של חברת תדיראן בסלון.
10 מכל הבחינות :)
היה טוב מאוד!
היינו מאוד מרוצים, הכל היה בסדר. יזהר בחור מקצועי וישר טיפל בבעיה במינימום זמן ובמקסימום יעילות, אלוף!
הוא היה מצויין. בא בהתראה ממש קצרה, אבחן ופתר את הבעיה במהירות. אדם מאוד הגון, מקצועי יעיל וסבלני. הסביר לנו בדיוק מה העניין וגם נתן הסבר לגבי נושאים אחרים בתפעול המזגן שלא ידענו. גבה מחיר טוב בעיניי והבטיח שאם התקלה תחזור הוא יגיע שוב ללא תשלום נוסף. יש לי רק דברים טובים לומר עליו.
היה מעולה! הסביר מה הוא מתכוון לעשות, נתן הצעת מחיר הוגנת, השקיע מאמצים ניכרים ופתר את הבעיה. מקצוען!
היה מצויין.רונן הסביר לנו בסבלנות ובאדיבות את הסיבה לבעיה ואת הפתרון שהוא מציע וכיצד הוא הולך לבצע אותו.עבד במקצועיות ובצורה נקיה ומסודרת.עשה מאמץ להגיע עוד באותו יום בו פנינו אליו, כדי שנוכל להנות מהמזגן בחום הכבד של הקיץ. כל הכבוד !
הוא הגיע התחיל טיפול ועצרנו את זה כי האיש מזגנים של הקבלן רוצה בעצמו לטפל בבעיה. אני חושב שהוא מקצעון מאד ויש לי עליו ביקורת מצויינת ופשוט אנחנו נותנים צאנס לאיש מזגנים.
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
לא זיהה את הבעייה האמיתית.
תיקון בעייה של נזילת מים במזגן מרכזי של אלקטרה- החלפת עינית.
בא, תיקן ופתר את הבעיה, לגבי המחיר תמיד קשה לדעת אם זה טוב או לא, דבר יחיד שהפריע לי הייתה שכדי לסדר א הבעיה הוא היה צריך לדפוק על המזגן...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.