מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! טיפה איחר ולצד זאת ההוגנות והמקצועיות היו מקסימליות בעיניי.
ייעוץ טלפוני לתיקון סתימה במסנן של מייבש כביסה מחברת BEKO.
הוא היה מאוד שירותי, אדיב, מקצועי ואמין. הוא נתן לנו ייעוץ טלפוני לתיקון של סתימה במייבש כביסה, ופתר את הבעיה דרך הטלפון.
תיקון סתימה בפילטר במכונת כביסה ותיקון רצועה במייבש חברת בקו.
אני נותן לו ציון מעל 10. לפני שהגיע הוא נתן לי שירות מעולה בטלפון וניסה להדריך אותי לנסות לתקן את התקלה לבד. הוא היה איתי על הקו חצי שעה והיה מאוד סבלני. בסופו של דבר הזמנתי אותו. הוא הגיע, תיקן את הרצועה של המייבש והתחיל לנקות את הפילטר. לאחר שהפעלנו את המכונה היא לא סחטה והתעקש לא לקחת על כך תשלום הוא אמר:"לא תקנתי לא אקבל תשלום". הוא התקשר לחברים שלו וניסה לברר מה התקלה. הוא הגיע אלינו שוב, חשב שזה בעיה בכרטיס. הוא פתח את המוכנה ראה שהכרטיס בסדר, הרכיב בחזרה והמוכנה התחילה לעבוד. גם כאן התעקש ולא גבה תשלום בטענה שלא סידר את העבודה ולכן לא מגיע לו כסף. הוא מדהים מדהים.
תיקון מייבש כביסה של בקו שכלל פתיחת סתימה שהייתה בצינור ובמאוורר שבקיר.
נתן שירות בסדר גמור. ניסה לעזור ולפתור את הבעיה תחילה בטלפון ואהבתי את זה.. נתן שירות קצר, מהיר ויעיל שעקרונית יכולתי בדיעבד לפתור לבד. כי כל שהייתי צריכה לעשות הוא להוציא את הצינור ולנקות אותו בקטנה. הוא הנחה אותי לעשות כך דרך הטלפון אבל חששתי שהבעיה מורכבת יותר ולכן הזמנתי אותו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.