מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
היה נהדר! המקרר התחיל להרעיש מאוד. הוא זיהה את התקלה, המאוורר התפרק. החליף את המאוורר והמתין חצי שעה עד שהמדחס יתחיל לעבוד ונשמע שהמקרר לא רועש יותר.
היה קרח במקפיא, התקשרתי לפרדי שעזר לי מאוד דרך הטלפון ופתר את הבעיה.
תיקון מקפיא במקרר מחברת Beko שכולל פירוק תא הקפאה בקו, הפשרה וניקוי מערכת ניקוז.
שירות מעולה מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן שקבענו אתו, היה נחמד מאוד והתקשר כמה ימים אחרי לוודא שהכול תקין אחרי שכבר עשה את העבודה. אדיב, נעים ומקצועי!
הרגשנו שהוא לא עבד על אמא שלי, ניסה וחיפש את התקלה זמן רב. הוא בן אדם אמין מאוד.
תיקון מקרר של חברת בקו הכולל הפשרת מקפיא.
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה.
יעוץ טלפוני עבור תיקון מדחס במקרר עם מקפיא תחתון מחברת בקו.
התקשרתי אל יהודה ב21:00, בגלל שהשעה הייתה כבר מאוחרת הוא נתן לבעלי הנחיות בטלפון מה לעשות. קבענו שבמידה וזה לא עוזר הוא מגיע אלינו בבוקר, אך לשמחתי לא היה בזה צורך. הוא היה מקסים, שמרתי את המספר שלו, אתקשר כשאצטרך רק אליו.
תיקון דלת מקרר בקו שלא נסגרת במלואה ומקפיא שמקפיא ויצר שכבת קרח.
כבר בשיחת הטלפון הוא נתן כיוון לבעיה, קבענו שעה והוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואיתר את הבעיה מיד וטיפל בה בצורה מקצועית ונתן המלצה להמשך טיפול אם יהיה משהו בהמשך. איש מקצוע מומלץ, מקצועי ושרותי.
היה טוב מאוד, היה נחמד והגיע מהר.
תיקון מקרר של חברת בקו שכלל הפשרת קרח מהמקפיא וניקוי צינורות ניקוז.
הוא היה מדהים! אדיב, אמין ונחמד בצורה בלתי רגילה, הרגשתי שמדובר בבן אדם אמיתי ונעים. בעל מקצוע ממש טוב והייתי מאוד מרוצה, הוא נתן לי את כל האופציות האפשריות וכך בחרתי מה לעשות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.