מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! הגיע בזמן, לקח אותו לתיקון במעבדה וחזר מהר. גם לאחר סיום העבודה ולאחר שהשאיר את המדיח להרצה, ביקש שאעדכן אותו שעבד טוב, היה זמין והגיב. מומלץ מאוד.
הגיע באותו היום. בדק. לקח את הכרטיס למעבדה. חזר אחה"צ, הסביר והראה מה עשו בכרטיס. בינתיים עובד :)
תיקון של מדיח כלים של חברת סאוטר, עקב תקלה בכרטיס.
היה פשוט 10 בהכל!
עמד בזמנים, מקצועי, מרוצה.
היה מצויין!
הוא היה בסך הכל בסדר, אבל התיקון לקח הרבה זמן לדעתי, מעל חודש.
הוא מוכשר בצורה בלתי רגילה, חרוץ, אמין ויודע לעבוד. באמת התרשמתי. ***עדכון לאחר שנה וחצי*** מאז הזמנתי אותו פעם נוספת לתיקון. חוות דעתי החיובית לגביו רק התחזקה. האיש מוכשר ,יעיל מאד ונעים הליכות. ממליץ עליו מאד מאד!!!
תיקון תקלה במדיח כלים של חברת בלומברג שהיה מושבת כבר חצי שנה, כולל תיקון הכרטיס האלקטרוני.
התקשרתי והוא הגיע, תיקן את התקלה, לקח חלק לתיקון והחזיר לי אותו באותו היום. לא בדקתי את המחירים אבל זה נראה לי הוגן. הוא ידע לזהות מיד מה התקלה.
השירות היה מצוין! הצליח לאתר את התקלה, זמן הטיפול - קצר.
תיקון מדיח כלים של בלומברג, כלל תיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני.
הוא היה מצויין, מקצועי ונחמד. מה שכן הייתה בעיה כי הוא טען שהוא לא קיבל את המסר באפליקציה לכן בסופו של דבר קבענו בטלפון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.